Opdracht informatie
Startdatum |
22-4-2013 |
Einddatum |
1-1-2015 |
Optie tot verlenging |
Niet van toepassing |
Aantal uur per week |
40 |
Aantal posities |
1 |
Maximum tarief |
|
Opmerkingen maximum tarief |
Tarief incl. reiskosten en parkeerkosten dient u zelf te bepalen |
Medewerker Informatievoorziening en documentmanagement
(40 uur in de week)
Zorg jij dat onze archieven (digitaal) op orde zijn?
Heb jij minmaal een MBO-opleiding en ervaring met archiefwerkzaamheden?: Ben je een ‘Pietje precies’ die klantgericht is en graag een ondersteunende rol in een grote organisatie vervult? En zie jij het op orde brengen van een grote hoeveelheid informatie als uitdaging? Dan help jij ons binnenkort met het verbeteren van onze informatiehuishouding door mee te helpen met de digitaliseringslag die we maken. We zijn op zoek naar een twee medewerkers Informatievoorziening en documentmanagement voor 36 uur p/w, die onze dossiers beschrijven, de inhoud ervan inventariseren en die zorgen dat ze beschikbaar zijn voor onze collega’s.
Beheer en onderhoud
Als medewerker Informatievoorziening en documentmanagement heb je minimaal een MBO-opleiding op het gebied van informatie en document management, zoals bijvoorbeeld SOD. De Archiefwet kent geen geheimen voor jou en je kent ook andere wetten (private wetgeving, zoals de belastingwet), regelgeving en richtlijnen voor de zorg voor het beheer en onderhoud van het archief Het is een voordeel als je thuis bent met Sharepoint als DMS en ervaring hebt met digitaliseringsprojecten. Je bent gericht op samenwerking, communicatief vaardig en stressbestendig
Aanvraag gunningscriteria