Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Teamleider Leefomgeving, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-01-13 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 2-2-2016
Voltooiing opdracht: 1-7-2016
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €90
Vakgebied: Ruimtelijke ordening & Milieu
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

De teamleider heeft verder de volgende taken:

-direct leiding geven aan alle medewerkers van het team. Binnen het team Leefomgeving is een beleidscoördinator die vooral beleidsmatige afstemming en contacten met het bestuur bewaakt.

-als integraal manager eindverantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van de werkprocessen van het team, binnen de met het afdelingshoofd en het MT, dan wel bestuur afgesproken kaders;

-Budgetbeheer en programma coördinatie in het kader van de PC Cyclus;

-in het kader van de gesprekscyclus verantwoordelijk voor het voeren van de (ontwikkelings) gesprekken met alle medewerkers van het team;

-ondersteunen, informeren en adviseren van het afdelingshoofd Dienstverlening en het bestuur;

-Implementeren van projecten en/ of nieuwe werkprocessen. Optimaliseren van huidige werkprocessen.

-Samen met collega teamleiders uit Meppel sturen op gezamenlijke werkplannen voor diverse taakvelden.

-In het kader van de ambtelijke samenwerking deelnemen aan diverse werkgroepen met collega’s uit Meppel. 

 
 
Kandidaatomschrijving
U heeft gevoel voor de verhoudingen binnen de gemeentelijke organisatie. U bent in staat een team te vormen en medewerkers het belang te laten zien van samenwerking en afstemming. U bent in staat om in een hectische omgeving te werken. Als teamleider bent u communicatief, besluitvaardig, overtuigend, analytisch, omgevingsbewust en kunt medewerkers, afgestemd op de individuele behoefte (situationeel leiderschap) stimuleren in hun ontwikkeling.
 
 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De briefselectie vindt plaats op donderdag 14 januari 16.00 en de gesprekken vinden plaats op maandag 19 januari 2016.  Kandidaten graag deze datum en tijd beschikbaar houden.

 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
 
 
Beschikbaarheid
32-36 uur per week beschikbaar tot 1 juli 2016
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, in een leidinggevende functie binnen een gemeente.
 
 
Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (geschreven door de kandidaat over zijn/haar manier van leidinggeven, aan de hand van voorbeelden)
 
 
aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP'er)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 50 %

 
Werkervaring leefomgeving
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, in een leidinggevende functie binnen de genoemde vakgebieden van een gemeente.
Weging: 10 %

 
Reisafstand
Maximale reisafstand woon-werkverkeer: 120 km (huidige woonplaats moet in het cv worden vermeld).
Weging: 5 %

 
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar, in een leidinggevende functie binnen een gemeente.
Weging: 15 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht