Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
558
 
Opdracht
(Intern) Projectleider implementatie invoering 'omgekeerd inzamelen', 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-01-28 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

558

Aanvang

1 maart 2016

Duur

24 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

16

Verloopt op

28-01-2016 09:00

 

 

Opdracht
De aangeboden kandidaat zal gezamenlijk met andere deelnemende gemeenten en Avalex de implementatie gaan verzorgen van de  invoering “Omgekeerd inzamelen” van afvalstoffen binnen de gestelde kaders die vastgelegd zijn in de beleidsnotitie “Grip op Grondstoffen” voor de gemeente Leidschendam-Voorburg.



De opdracht van de (intern) projectleider valt uiteen in de volgende taken:

-De (intern) projectleider maakt deel uit van de projectorganisatie van Avalex.

-De (intern) projectleider is de verbindende schakel tussen de projectorgansiatie van Avalex,  de interne organisatie en de ambtelijk opdrachtgever.

-Bewaakt risico’s voor het project in relatie tot andere –gemeentelijke- projecten.

-Is verantwoordelijk voor het tijdig betrekken van andere  afdelingen binnen eigen gemeentelijke organisatie.

-Is mede ambassadeur van het project binnen en buiten eigen organisatie.

-Zorgt voor de beoordeling van de producten die door Avalex worden geleverd en neemt in overleg met Avalex beslissingen over de definitieve locaties, trajecten met bewoners en maatwerk voor zo ver daar binnen de kaders ruimte voor is.

-Beoordeelt het locatieplan in samenspraak met de beheerders van de afdeling Stadsbeheer.

-Draagt zorg voor het zo nodig organisatie van bewonersbijeenkomsten.

-Draagt zorg voor het zo nodig tijdige verzorgen van aanwijsbesluiten, aanpassing van afvalstoffenverordening en uitvoeringsbesluiten.

-Stelt verweerschriften op bij de “Bezwaar- en beroepsprocedures” van aanwijsbesluiten.

-Vertegenwoordigt de gemeente bij “Bezwaar- en beroepsprocedures” van aanwijsbesluiten.

-Draagt zorg voor tijdige publicatie in gemeentelijke media.


Knock-out criterium
U levert minimaal 2 referenties – niet ouder dan 5 jaar - aan, waaruit aantoonbaar uw kennis en ervaring blijkt met inrichtingsaspecten en beheer openbare ruimte. De referenties bevatten in elk geval naam opdrachtgevende organisatie, jaar, omschrijving van uw taken in het project in ca. 20-40 woorden per referentie.


Gunningscriteria (weging)

-Minimaal afgeronde HBO-opleiding (15 %)

-Kandidaat is gecertificeerd projectleider (bijvoorbeeld IPMA-D en/of Prince 2) (15%)

-De kandidaat heeft ervaring met  inrichtingsaspecten, beheer openbare ruimte, burgerparticipatie en ervaring bij het afwegen van belangen van verschillende (beheer)disciplines en bewonersbelangen (20 %)

-Ervaring met plaatsing van ondergrondse containers in de openbare ruimte, blijkend uit relevante werkervaring (15 %)

-Beschikbaarheid is vereist gedurende de periode van 1 maart 2016 t/m 1 maart  2018 (10%)

-Prijs de inschrijver met het laagste uurtarief krijgt het maximaal aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs. (weging 10 %)

-Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (15%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Communicatie vaardig

-Planmatig en resultaatgericht kunnen werken

-Stressbestendig

-Besluitvaardig

-Flexibel

-Teamspeler en klantgericht

-Gevoel voor belangen van verschillende partijen

-Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht