Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
FL324
 
Opdracht
Vergunningverlener Drank- en Horecawet
 
Sluitingsdatum
2013-04-23 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Openbare orde en veiligheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

Organisatie   Publicatiedatum 12-04-2013
Dienstverband 16 uur per week Aanvraagnummer FL324
Werk/denkniveau Anders Verloopdatum 23-04-2013 23:59
Aanvang z.s.m.  
Duur 6 maanden  
 
 
Afdeling Vergunningen Handhaving en Veiligheid (VHV)
Bij de afdeling VHV werken ruim 30 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het behandelen van vergunningen op een breed werkterrein zoals bouw- en woningtoezicht, Drank & horeca, Algemene plaatselijke verordening (Apv) en milieu. Het toezicht en de handhaving hierop en integrale veiligheid horen ook bij de verantwoordelijkheid van de afdeling. De afdeling kenmerkt zich door open communicatie, gedrevenheid en het willen leveren van kwaliteit.

 

Opdracht
De gemeente kent ongeveer 150 horecagelegenheden. Een actualisatie van de bestaande vergunningen is noodzakelijk. Zijn er wijzigingen opgetreden bij de bestaande horecagelegenheden en is het hiervoor noodzakelijk dat een nieuwe aanvraag wordt ingediend? Ondernemers dienen aangeschreven te worden om een nieuwe aanvraag in te dienen wanneer dit noodzakelijk blijkt. Bij deze actualisatie hoort het beoordelen van aanvragen op basis van de Drank- en horecawet en de wet op de kansspelen en eventueel APV voor het onderdeel terrassen. Een onderdeel van een aanvraag op basis van de Drank- en horecawet is toetsing op basis van de wet Bibob. Integriteit is zeer belangrijk. Om de opdracht te kunnen uitvoeren is veel wetskennis nodig van de APV en bijzondere wetten. Naast de actualisatie zal een aantal lopende dossiers ter afhandeling ook bij de opdracht horen.

 

Gunningscriteria (weging)
• Minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 7 jaar) met het werken bij lokale overheden en met vergunningverlening Drank- en Horecawet en BIBOB, 40%
• Minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 7 jaar) met het werken bij lokale overheden en met vergunningverlening APV, 20%
• Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau, 20%,
• Ervaring (in de laatste 3 jaar) met de Centric-applicatie OVX4ALL, 20%

 

 

Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat voldoet aan de genoemde criteria.


Competenties
Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).

 

Functiegerichte competenties:
• Relativeringsvermogen
• Goede communicatieve vaardigheden
• Het kunnen samenwerken in teamverband
• Servicegericht (zowel in- als extern)
• Bestuurlijke sensitiviteit
• Nauwkeurigheid
• Stressbestendig

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 7.

 

Benodigd aantal professionals
1.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht