Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Functioneel beheerder Sociaal Domein, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-16 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-3-2016
Voltooiing opdracht: 1-6-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €90 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 16 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

 

Opdrachtomschrijving
 
- Optimalisatie processen en werkinstructies.
- Eerste aanspreekpunt gebruikers en technisch applicatiebeheerders GWS4all en Suites.
- Voorbereiden, testen en implementeren nieuwe werkwijzen en/ of beleid.
- Mede implementeren nieuwe versies backoffice applicatie GWS4all en Suites.
- Adviseren over inrichting en gebruik applicatie GWS4all en Suites.



Kandidaatomschrijving
Functie-eisen:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
- Kennis van GWS, Cognos, Impromptu, SQL, Suites.
- Ervaring binnen gemeenten en/of ervaring met gemeentelijke processen.

 
Je bent:
- Een teamplayer
- Oplossingsgericht
- Gestructureerd
- Zelfstandig
- Resultaatgedreven
 
 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente Venlo bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd in week 8 - 2016.

Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Venlo op te nemen.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar tenminste 3 jaar werkervaring als applicatiebeheerder GWS4all binnen een gemeente.


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder in het sociale domein binnen een gemeente.


Opleiding
Op CV aantoonbaar afgeronde HBO opleiding.


Beschikbaarheid
Kandidaat is per direct beschikbaar.


Gevraagde documenten aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:42 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar, tenminste 1 jaar ervaring met het inwerken en/of aansturen van key-users GWS4all binnen een gemeente.
Weging:19 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar, tenminste 1 jaar ervaring met het beschrijven en optimaliseren van werkprocessen in het sociale domein.
Weging:19 %

 

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht