Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
010248
 
Opdracht
Senior Financieel beleidsmedewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-14 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
29-02-2016
31-08-2016
36
8
Aantal verlengingen 2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving
De sector Strategie, Bedrijfsvoering en Welzijn (SBW) is op zoek naar een senior financieel beleidsmedewerker.

Werken bij de dienst Welzijn met ongeveer 280 medewerkers betekent aan de slag binnen een dynamisch werkterrein en in een open cultuur. De grote inhoudelijke opgaven op Welzijnsgebied worden binnen de sectoren Sociale Zaken, Jeugd en Onderwijs, Werk en Inkomen, Zorg Hulpverlening en Sport vormgegeven. De sector Strategie, Bedrijfsvoering en Welzijn (SBW) heeft een ondersteunende rol ten opzichte van de andere sectoren van de dienst en de directie. Naast het basispakket van ondersteuning van de sectoren levert de sector ook flexibele advisering op zowel strategisch, financieel, juridisch, inhoudelijk of organisatorisch niveau.

Als adviseur adviseer je gevraagd en ongevraagd het sectormanagement over alle voorkomende uitvoerings- of beleidsvraagstukken.  Je analyseert en adviseert over de gevolgen van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van:

-Beleid, bedrijfsvoering en organisatieontwikkeling van de sector;

-Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan met het oog op een efficiënte en effectieve uitvoering van de dienstverlening;

-Je doet voorstellen aan de hand van kengetallen (benchmarking) op landelijke ontwikkelingen op het vakgebied;

-Je vervult bij projectmatige opdrachten de trekkersrol;

-Je legt verbinding tussen de sector SBW en andere relevante organisaties en organisatieonderdelen;

-Je draagt acties ter verbetering van de informatievoorziening aan en voert deze uit;

-Je signaleert risico’s, rapporteert daarover en doet voorstellen ter verbetering.



-Je hebt HBO+ of WO niveau;

-Ervaring met bedrijfsvoerings-vraagstukken;

-Gedegen kennis en ervaring op het gebied van informatiemanagement, procesmanagement, planning & control.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding
 
Meer dan 3 jaar ervaring met bedrijfsvoerings-vraagstukken
 
Meer dan 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een gemeente
 
Kunnen netwerken binnen landelijke overleg structuren



Inhoudelijke CV wensen
40 % Je hebt een afgeronde HBO opleiding richting bedrijfseconomie, accountancy of controlling .
20 % Meer dan 3 jaar kennis en ervaring op het gebied van procesmanagement
40 % Je hebt ervaring met het adviseren in soortgelijke functie



Planning
08-02-2016 00:00
10-02-2016 23:59
11-02-2016 23:59
14-02-2016 23:59
15-02-2016 00:00
26-02-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht