Beschrijving
01-03-2016
01-06-2016
per kwartaal in overleg
24
Binnen de afdeling Informatie- en changemanagement (ICM) zijn wij op zoek naar een functioneel beheerder die gaat werken binnen het domein Bedrijfsvoering (Facilitair, Personeelszaken, Inkoop, Financiën). In deze functie zal de FB-er zich bezig houden met de coördinatie van nieuwe en lopende wijzigingen voor de facilitaire afdeling.
Politieacademie
De Politieacademie is het centrum voor opleidingen en kennis van de Nederlandse politie. Het is een dynamische organisatie, die onderwijs en kennis biedt op hoog niveau, die anticipeert op maatschappelijke ontwikkelingen en deze kan vertalen in onderwijs-op-maat. De Politieacademie werkt daarbij samen met de politiekorpsen en andere partners op het gebied van veiligheid en onderwijs. Het onderwijs wordt verzorgd door een aantal scholen.
De afdeling Informatie- en Change Management bestaat uit de onderdelen Webmanagement (softwareontwikkeling, onderhoud en beheer), Informatievoorziening & Operatie (bestaande uit de teams Functioneel Beheer, Applicatie Beheer, Technisch Beheer, Helpdesk) en Projecten & Architectuur (met diensten als projectmanagement, bedrijfs- en informatiearchitectuur, informatieanalyse).
-Tevreden gebruikers van de geboden dienstverlening.
-Beheerbare en veilige systeemomgeving.
-In stand houden van de aanwezige informatievoorziening en het doorvoeren van wijzigingen hierin.
-Afhandelen van tweedelijns meldingen en wijzigingsverzoeken.
-Afstemmen van werkzaamheden met o.a. Technisch Beheer en Applicatiebeheer.
-Coördineren van wijzigingen en releases.
-Er is geen sprake van leidinggeven, wel van coördinatie van activiteiten van diverse afdelingen en mensen.
-Management van de gebruikersorganisatie.
-Gebruikers.
-Collega’s van de afdeling ICM.
-De werkzaamheden worden in de lijn uitgevoerd.
Opleiding
-Hbo (Bedrijfskundige Informatica of daarmee vergelijkbaar).
-Aantoonbaar 3-5 jaar ervaring in soortgelijke functies is vereist.
-Kennis van en ervaring met BiSL en Agile methodieken is een pré.
-Nog geldige screening is een pré.
-Zelfstandig kunnen werken
-Kunnen plannen en organiseren
-Initiatief nemen
-Kunnen werken in een politiek gevoelige omgeving
-Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
-Kunnen onderhouden van relaties
-Servicegericht
-Klantvriendelijk
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Beschikbaarheid
Kandidaat is 24 uur per week beschikbaar.
Geheimhoudingsverklaring
Met het selecteren van de geheimhoudingsverklaring verklaart u dat de kandidaat deze gelezen en ondertekend heeft en uiterlijk kan toezenden bij het bevestigen van het intakegesprek.
Inhoudelijke CV eisen
Ter info: de concept overeenkomst
U dient hier uw 'beschrijving van relevante werkervaring' (zoals gesteld in 'uitleg gunningcriteria' > 'Stap 2: de voorlopige beoordeling op basis van prijs en kwaliteit') te uploaden.
Planning
10-02-2016 00:00
12-02-2016 17:00
15-02-2016 23:59
16-02-2016 17:00
17-02-2016 00:00
17-02-2016 23:59
|