Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Adviseur Informatievoorziening, totaal 256 uur
 
Sluitingsdatum
2016-02-26 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 21-3-2016
Voltooiing opdracht: 21-7-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €70 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 256 totaal
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving

Ter vervanging van zwangerschapsverlof is gemeente Gennep op zoek naar een Adviseur Informatievoorziening. De huidige medewerker levert (onder leiding van een projectleider) voor een flexibel aantal uren een bijdrage aan diverse projecten in het kader van Informatievoorziening.

Adviseur Informatievoorziening
Doelstellingen:
- Doorontwikkeling zaakgericht werken
       Thema Bestuurlijke Besluitvorming
       Thema Sociaal Domein
- Invoering E-formulieren
- Invoering Mijn Overheid
- Implementatie informatieveiligheid


Werkzaamheden:
- Adviseren betreffende informatievoorziening algemeen
- Als sparringpartner fungeren voor de andere adviseurs informatievoorziening
- Adviseren doorontwikkeling zaakgericht werken/Verseon
- Advisering en uitvoering invoering E-formulieren
- Advisering en uitvoering invoering Mijn Overheid
- Adviseren en uitvoering implementatie informatieveiligheid
- Overige voorkomende werkzaamheden


Kandidaatomschrijving
Hoewel het de vervanging betreft van één persoon is de opdracht gesplitst in twee uitvragen. Gemeente staat open voor een kandidaat die zowel Senior Adviseur DIV taken kan uitvoeren als Adviseur Informatievoorziening werkzaamheden, maar verwacht dat het wellicht moeilijk verenigbaar is in één persoon. Om die reden is de opdracht gesplitst in twee uitvragen, één Senior Adviseur DIV en één Adviseur Informatievoorziening.



Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door gemeente Gennep bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op maandag 7 maart 2016.
 


Toelichting op rooster
256 uur inzetbaar van maart tot en met juli voor de Adviseur Informatievoorziening, exacte dagen in onderling overleg, in ieder geval de overlegmomenten op maandag of donderdag.



Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar, in de afgelopen 5 jaar, tenminste 2 jaar werkervaring als project adviseur op informatievoorziening gebied binnen de overheid. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.



Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar en naar waarheid ingevuld, per maart tot en met juli 2016 voor 256 uur inzetbaar.



Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie geldige VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:41 %

Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met doorontwikkeling zaakgericht werken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:13 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met E-formulieren. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:8 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met Mijn Overheid. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:8 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met Informatieveiligheid. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:4 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met het zelfstandig adviseren van management over informatievraagstukken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:6 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht