Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
14-3-2016 |
Einddatum |
31-8-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Werkzaamheden:
- Houdt dagelijks toezicht op en coördineert de uitvoering van met name civiele projecten in de openbare ruimte, met inachtneming van belangen van de gemeente, nutsbedrijven, bewoners, bedrijven en andere belanghebbenden.
- Geeft daarbij aanwijzingen aan de uitvoerders en leidt de werkbesprekingen.
- Adviseert bij de voorbereiding van een project aan de werkvoorbereider en overige betrokken disciplines.
- Ondersteunt en adviseert de directievoerder.
- Levert de voor het financiële beheer benodigde documenten aan bij de directievoerder.
- Onderhoudt tijdens de uitvoering van projecten contacten met de betrokken bedrijven en controleert hun werkzaamheden op kwaliteit en voortgang.
- Is verantwoordelijk voor het beoordelen van de kwaliteit van door derden geleverde werken en materialen, het naleven van voorschriften, het actueel en juist zijn van verkeersmaatregelen, de voortgang in de tijd en de afrekening van de uitgevoerde werkzaamheden/verwerkte hoeveelheden.
- Is verantwoordelijk voor het oplossen van tijdens de uitvoering optredende problemen zoveel mogelijk binnen het bestek op en/of overlegt ter zaken met de directievoerder.
- Verricht overige binnen de afdeling voorkomende werkzaamheden.
Opleidings- en overige eisen:
- Een voltooide technische MBO-opleiding, bij voorkeur civiele techniek.
- Goede communicatieve vaardigheden, betrokken en aanspreekbaar, service- en resultaatgericht.
- Aantoonbare kennis van en ervaring met de RAW-systematiek en UAV
- Aantoonbare kennis van en ervaring met Word en Excel.
- Minimaal 5 jaar werkervaring.
- Aantoonbare kennis van het programma bestekadministratie van KPD
|