Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Vergunningverlener Bouw en RO eenvoudig
 
Sluitingsdatum
2016-03-10 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-4-2016
Voltooiing opdracht: 1-7-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €40 - €50 per uur
Vakgebied: Ruimtelijke ordening & Milieu
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 2,0
Type: 2B dienst 



Opdrachtomschrijving
De omgevingsdienst behandelt vergunningsaanvragen en meldingen met activiteit bouwen voor een 6 tal-gemeenten en de provincie. Wij zijn tijdelijk op zoek 2 vergunningverleners bouw "eenvoudig". De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit de volgende activiteiten:

1. Organiseren/begeleiden van overleg met de aanvrager (vooroverleg);
2. Bewaken proces, integraliteit en voortgang van de aanvraag;
3. Inschakelen van vakdisciplines en wanneer nodig externe partijen (coördineren inhoudelijke volledigheid);
4. Het uitzetten van adviesaanvragen aan de wettelijke adviseurs;
5. Besluit (laten) samenstellen en coördineren;
6. Controleren van de volledigheid, juistheid van de inhoud (incl. berekeningen en rapportages) van aanvragen in relatie tot de indieningsvereisten;
7. Toetsen van bouwaanvragen aan bestemmingsplan, beheersverordening, exploitatieplan en/of voorbereidingsbesluit;
8. Toetsen van bouwaanvragen aan bouwbesluit en bouwverordening;
9. Beoordeling van omgevingsvergunningen aan tijdelijke, binnenplanse of buitenplanse ontheffing voor het gebruik van gronden of bouwwerken in strijd met het bestemmingsplan, exploitatieplan of een voorbereidingsbesluit;
10. Opstellen vergunning en bepalen voorwaarden op basis van (eventuele) bijdragen jurist en specialisten;
11. Verlenen van ontheffingen of het toepassen van gelijkwaardigheidsbepalingen van het bouwbesluit/bouwregelgeving;
12. Beoordelen en afwegen legalisatiemogelijkheden bij afwijking van de vergunning;
13. Beoordelen aanvraag omgevingsvergunning.
14. Administratieve werkzaamheden t.a.v. VTH/DMS-systemen en BAG.


Kandidaatomschrijving

Algemene eisen:
- Heeft aantoonbare ervaring met genoemde werkzaamheden
- Heeft ervaring met het werken in o.a. Decos, Corsa, Powerforms, SquitXO.


Persoonlijke eisen (competenties):
- Bestuurlijk sensitief;
- Open en dienstverlenend;
- Betrouwbaar;
- Betrokken;
- Op samenwerking gericht;
- Deskundig;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Oplossingsgericht;
- Stressbestendig.



Gespreksplanning
Gesprekken vinden plaats op woensdag 16 maart 2016


Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing


Eisen
Kwaliteitscriteria
- Minimaal relevante MBO-opleiding


Werkervaring
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring met genoemde activiteiten.


Kwaliteitscriteria
Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 40 %


Werkervaring
Heeft minimaal 1 jaar ervaring met genoemde activiteiten
Weging:20 %


Werkervaring
Heeft ervaring met het werken in Decos, Corsa, Powerforms, SquitXO
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht