Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ01686
 
Opdracht
Facilitair Projectadviseur
 
Sluitingsdatum
2013-05-03 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

 

Startdatum 13-5-2013
Einddatum 31-12-2013
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Aanvraag reden opmerkingen In verband met de fusie.

 

Profiel informatie

 

   
 
Als deelprojectleider Verhuizing van het project Huisvesting binnendienst gemeente ABR ben je verantwoordelijk voor de realisatie en coördinatie van de ver- en inhuizing van de totale binnendienst van de gemeente Alphen aan den Rijn, Boskoop en Rijnwoude. Van deze opdracht maken minimaal de onderstaande taken onderdeel uit: +
  • Het verzorgen van een inventarisatie van de totale inboedel over alle locaties inclusief de inventarisatie wat wordt hergebruikt en wat kan weg.
  • Op grond van het definitief ontwerp iom DIV, ICT en Facilities en de (deel-) projectleiders van het project Huisvesting binnendienst ABR ontwikkelen van:
  • Een kastenplan voor de afdelingskasten, afdelingsarchieven en lockerkasten rekening houdende met de werkprocessen in het gebouw;
  • Afvoeren/ontwikkelen van een alternatieve bestemming van de bestaande inventaris;
  • ICT hardware en inventaris verhuisprogramma, inclusief afstemming van de daarop
  • aanwezige software;
  • In overleg met Facilities het plannen van het verhuizen van facilitaire voorzieningen (wo koffie automaat, kapstok, afval etc.)
  • Het ontwikkelen en afstemmen van een –integrale- logistieke verhuisplanning ondersteunend aan de planning van de bouwkundige-, installatietechnische- en inrichtingswerkzaamheden waarbij “de winkel” maximaal open kan blijven;
  • Het succesvol verzorgen van de aanbesteding voor een te ontwikkelen verhuisprogramma door een verhuizer;
  • Het correct en tijdig aanleveren van risico’s voor het project en een proactieve deelname in het projectteam;
  • Rapporteren en het tijdig voorleggen van stukken in het projectteam;
  • Tot standkoming verhuisplan inclusief planning;

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Ervaring met werken in een gemeentelijke organisatie, dit moet uit de CV naar voren komen Ingeschakeld  
Ervaring met gefaseerde verhuizingen tijdens verbouwingen waarbij het primaire proces van de organisatie door gaat, dit moet uit de CV naar voren komen Ingeschakeld  
Ervaring met een verhuizing van meerdere panden naar 1 pand, dit moet uit de CV naar voren komen Ingeschakeld  
Sterke affiniteit met Facility Management, dit moet uit de CV naar voren komen Niet ingeschakeld 8
Beschikbaarheid tijdens vakanties, feestdagen, weekenden en avonden. Niet ingeschakeld 10
Minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring, dit moet uit de CV naar voren komen Ingeschakeld  
   

 

Uren en werkdagen

16

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht