Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
13-5-2013 |
Einddatum |
31-12-2013 |
Optie tot verlenging |
Ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
In verband met de fusie. |
Profiel informatie
|
|
|
Als deelprojectleider Verhuizing van het project Huisvesting binnendienst gemeente ABR ben je verantwoordelijk voor de realisatie en coördinatie van de ver- en inhuizing van de totale binnendienst van de gemeente Alphen aan den Rijn, Boskoop en Rijnwoude. Van deze opdracht maken minimaal de onderstaande taken onderdeel uit: +
-
Het verzorgen van een inventarisatie van de totale inboedel over alle locaties inclusief de inventarisatie wat wordt hergebruikt en wat kan weg.
-
Op grond van het definitief ontwerp iom DIV, ICT en Facilities en de (deel-) projectleiders van het project Huisvesting binnendienst ABR ontwikkelen van:
-
Een kastenplan voor de afdelingskasten, afdelingsarchieven en lockerkasten rekening houdende met de werkprocessen in het gebouw;
-
Afvoeren/ontwikkelen van een alternatieve bestemming van de bestaande inventaris;
-
ICT hardware en inventaris verhuisprogramma, inclusief afstemming van de daarop
-
aanwezige software;
-
In overleg met Facilities het plannen van het verhuizen van facilitaire voorzieningen (wo koffie automaat, kapstok, afval etc.)
-
Het ontwikkelen en afstemmen van een –integrale- logistieke verhuisplanning ondersteunend aan de planning van de bouwkundige-, installatietechnische- en inrichtingswerkzaamheden waarbij “de winkel” maximaal open kan blijven;
-
Het succesvol verzorgen van de aanbesteding voor een te ontwikkelen verhuisprogramma door een verhuizer;
-
Het correct en tijdig aanleveren van risico’s voor het project en een proactieve deelname in het projectteam;
-
Rapporteren en het tijdig voorleggen van stukken in het projectteam;
-
Tot standkoming verhuisplan inclusief planning;
|
|
Aanvraag gunningscriteria
|
Ervaring met werken in een gemeentelijke organisatie, dit moet uit de CV naar voren komen |
 |
|
Ervaring met gefaseerde verhuizingen tijdens verbouwingen waarbij het primaire proces van de organisatie door gaat, dit moet uit de CV naar voren komen |
 |
|
Ervaring met een verhuizing van meerdere panden naar 1 pand, dit moet uit de CV naar voren komen |
 |
|
Sterke affiniteit met Facility Management, dit moet uit de CV naar voren komen |
 |
8 |
Beschikbaarheid tijdens vakanties, feestdagen, weekenden en avonden. |
 |
10 |
Minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring, dit moet uit de CV naar voren komen |
 |
|
|
|
|
|
Uren en werkdagen
|