Beschrijving
Aanvraagnummer
|
624
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
4 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24 tot 32 uur
|
Verloopt op
|
29-03-2016 09:00
|
Profiel
Je bent een daadkrachtige, ervaren en flexibele kwaliteitsmedewerker. De sociale wetgeving, en dan met name die op het gebied van (gemeentelijke) inkomensvertrekking , kent voor jou geen geheimen en je bent goed ingevoerd in de uitvoeringspraktijk. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van inkomen, re-integratie en schuldhulpverlening. Zodat je in staat bent om verbindingen te leggen tussen de verschillende werkvelden binnen het sociaal domein. Je weet een brug te slaan tussen beleid en uitvoering. Samenwerking en integraal denken en handelen staat in jouw werk centraal. Je hebt een duidelijke visie over kwaliteit en bent proactief in de aanpak hiervan. Je beschikt over analytisch vermogen, organisatie- en coachtalent, een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en je hebt een zakelijke, flexibele en klantgerichte houding.
Opdracht
1. Je gaat werken bij het team Kwaliteit binnen de werkorganisatie Sociaal Domein. Binnen deze werkorganisatie zijn experts werkzaam op verschillende beleidsvelden (Werk en Inkomen, Zorg en Jeugd.)
Voor dit team zijn we op zoek naar een kwaliteitsmedewerker met de focus op het werkterrein “Inkomen”. Je bent mede verantwoordelijk voor het optimaliseren van de kwaliteit van dienstverlening aan de klant, het rechtmatig werken en efficiënt werken. Daarnaast is het de bedoeling dat je een bijdrage levert aan het opstellen en uitvoeren van het kwaliteitsbeleid binnen het Sociaal Domein. Kerntaken hierin zijn:
-kwaliteitseisen en –normen ontwikkelen en werkinstructies maken
-adviseren bij het opzetten en inrichten van werkprocessen
-kwaliteitscontroles uitvoeren
-het handboek grip-op beheren
2. het kwaliteitsteam behandelt ook de klachten van burgers op het terrein van werk en inkomen. Aan jou wordt gevraagd deze taak op je te nemen, waarbij je vanuit een onafhankelijke positie, in overleg tussen direct betrokkene en de organisatie, een zorgvuldige afhandeling verzorgt.
Gunningscriteria (weging)
-Een afgeronde juridische opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)
-Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker of als senior-consulent op het gebied van “inkomen” bij een gemeente (45%)
-Aantoonbare werkervaring met GWS (25%)
-Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-Ondernemend
-Stressbestendig
-Praktisch
-Resultaatgericht
-Integer
-Klantgericht
-Transparant
-Samenwerken in teams
|