Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ01773
 
Opdracht
Casemanager Re-integratie 36 uur per week
 
Sluitingsdatum
2013-05-06 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum

3-6-2013

Einddatum

30-9-2013

Optie tot verlenging

ja

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Anders

Aanvraag reden opmerkingen

liggende werkzaamheden

 

 

Functie informatie

Functiecategorie

Sociale zaken en Werkgelegenheid

Functie

Casemanager Re-integratie

Functietitel

Casemanager Re-integratie

 

 

 

Functieprofiel

 

De gemeente Gouda is op zoek naar een allround klantmanager voor minimaal 32 en maximaal 36 uur per week, die kennis heeft van doelmatigheid en rechtmatigheid. Beschik jij over een pro-actieve, resultaatgerichte, communicatieve en zakelijke werkwijze? En werk jij nauwkeurig? Dan zijn we op zoek naar jou!
 

 

Functiebeschrijving
Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden:
Diagnose stellen van clienten met een grote afstand tot de arbeidsmarkt (zittend bestand). Daarnaast beoordelen arbeidsplicht & check op rechtmatigheid van uitkering bij clienten die langdurig ontheven zijn geweest van arbeidsplicht. Daarnaast het ondersteunen van de afdeling bij andere voorkomende werkzaamheden op het gebied van casemanagement (denk aan: opleggen afstemmingen, toekennen premies). Ruime ervaring in het registreren van GWS4all is een vereiste.

 

 

CV eisen

-CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands.

-Minimaal 2 referenties (naam referent, organisatie, telefoonnummer).
-CV (met motivatie en referenties) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.
-Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
-Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.
-Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.
-Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.

Indien u niet voldoet aan deze eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Minimaal 3 jaar aantoonbare kennis van GWS4all

 

 

Minimaal 3 jaar recente aantoonbare werkervaring als allround klantmanager

 

9

In het bezit van een HBO diploma

 

7

Aantoonbare recente kennis van WWB

 

7

 

 

 

Omschrijving procedure

De deadline voor het stellen van vragen verloopt na 2 werkdagen.
Vragen met betrekking tot deze aanvraag kunt u alleen stellen via de button in deze aanvraag.
U kunt geen vragen stellen aan de opdrachtgever, deze worden niet beantwoord.

De antwoorden op deze vragen zullen op de 3e werkdag worden gepubliceerd.

De deadline voor het aanbieden van kandidaten verloopt na 7 werkdagen, na deze termijn is het niet meer mogelijk om een aanbieding op deze aanvraag te doen.

De gunning:
Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.

Wij streven er naar u zo snel mogelijk terugkoppeling te geven over de status van uw aanbieding.

De inhuurdesk fee bedraagt € 2,85 per gewerkt uur.

 
 

 

Planning:

 
 

De planning is als volgt:
Uiterste datum indienen vragen: maandag 6 mei 2013 - 18:00 uur
Uiterste datum indienen aanbieding: dinsdag 14 mei 2013 - 18:00 uur

Het maximumtarief voor deze functie is € 45,00, kandidaten die boven dit tarief worden aangeboden worden niet meegenomen in de selectie.

   

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht