Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000716
 
Opdracht
Grondverwerver / taxateur
 
Sluitingsdatum
2013-05-20 23:55
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bos-, groen- en cultuurtechniek
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 03-06-2013
Einddatum 31-12-2013
Uren per week 32
Uren per dag 8
Optie verlenging Aantal 2
Optie verlenging Maanden 6
 
 
Opdracht omschrijving
 
De afdeling UitvoeringWerken is verantwoordelijk voor de realisering van de nieuwbouw en reconstructieprojecten van de provincie op het gebied van wegeninfrastructuur variërend van rotondes en fietspaden tot kunstwerken en nieuwe wegen. De provincie heeft circa 1200 kilometer weg in beheer en onderhoud. De afdeling kent vier teams:
- Projectmanagement en Concessiebeheer (PMCB);
- Aanbestedings-, Bouwrechtelijke-, Grondzaken en Regiotaxi (ABGR);
- Ontwerp, Realisatie en Werken (ORW)
 
In totaal telt de afdeling momenteel ca. 80 medewerkers. Veel van het voorbereidings- en uitvoeringswerk wordt via uitbesteding gerealiseerd.

De kandidaat komt te werken binnen het team ABGR. Binnen dit team is ondergebracht: de aanbestedingen van werken en van diensten gerelateerd aan werken, de kwaliteitszorg en toetsing van bestekken, het opstellen van overeenkomsten met derden over de aanleg en/of reconstructie van wegen, grondverwerving, juridische en financiële zaken, planning en secretariaat. De grondverwerving wordt door de kandidaat uitgevoerd in een team van totaal 3 medewerkers. Deze werken in opdracht van de projectmanagers.

De grondverwerver / taxateur
- voert alle werkzaamheden uit op het gebied van aankoop en verkoop van onroerende zaken;
- zorgt in dit verband voor de (administratieve) afhandeling van de overeenkomsten;
- voert onderhandelingen met de diverse betrokken partijen;
- neemt initiatieven met betrekking tot doelmatige en maatschappelijk verantwoorde oplossingen en alternatieven in het aankopen en verkopen van onroerende zaken;
- adviseert projectverantwoordelijken ten aanzien van het opstarten van aankoop- en onteigeningsprocedures;
- adviseert over verpachting, verhuur en in gebruik gave van provinciale eigendommen;
- neemt deel aan overleg- en projectgroepen over de afstemming van verwerving.

 
Kandidaat omschrijving:
De grondverwerver / taxateur voldoet aan het navolgende profiel:
- Een afgeronde opleiding op HBO niveau (bij voorkeur Larenstein Rentmeesterij) ;
- Beëdigd rentmeerster NVR;
- Registertaxateur Vastgoedcert;
- Een afgeronde opleiding PBNA / Elsevier “Grondverwerving en schadeloosstellingen”;
- Ervaring met taxaties op onteigeningsbasis en werken met taxatiecommissie;
- Ervaring met bestuurlijke verhoudingen;
- Agrarische kennis c.q. gevoel bij de heersende mentaliteit in het buitengebied;
- Vaardigheden waarmee goed kan worden gewerkt in teamverband;
- 3 jaar relevante ervaring op het terrein van grondaankoop/taxaties;
- Integriteit, probleemanalyse, communicerend vermogen en onderhandelingsvaardigheid zijn belangrijke competenties.
 
 
Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW)
 
Uurtarief
Minimaal: 75,00
Maximaal: 95,00
 
 
Inhoudelijke CV eisen
 
Opleiding cv eis
CV eis 1
U beschikt over een diploma van een afgeronde en relevante HBO-opleiding.
 
 
Opleiding cv eis
CV eis 2
U bent een beëdigd rentmeester NVR.
 
 
Werkervaring cv eis
CV Eis 3
U beschikt over minimaal drie jaar relevante ervaring op het gebied van grondverwerving en -aankoop / taxaties van agrarische gronden in de afgelopen vijf jaar.
 
 
Werkervaring cv eis
CV Eis 4
U beschikt over aantoonbare ervaring met taxaties op onteigeningsbasis en het werken met een taxatiecommissie. Geef hiervan een concreet voorbeeld uit de dagelijkse werkpraktijk.
 
 
Werkervaring cv eis
CV Eis 5
U beschikt over aantoonbare kennis van, en minimaal drie jaar ervaring met, infraprojecten in de afgelopen vijf jaar. Geef hiervan een concreet aantal voorbeelden.
 
 
CV eis
CV Eis 6
U neemt uw CV in een separate bijlage op (maximaal 7 pagina's).
 
 
Competenties
U neemt minimaal 1 referentie op, voorzien van een naam en telefoonnummer van de contactpersoon, waarin u beschrijft hoe u aan onderstaande competenties denkt te kunnen voldoen:
- Accuraat en dienstverlenend;
- Pragmatische, probleemoplossende instelling;
- Politieke sensitiviteit;
- Affiniteit met het werkveld van de afdeling.
 
 
Inhoudelijke CV wensen
 
Werkervaring
U heeft minimaal drie jaar ervaring opgedaan met bestuurlijke verhoudingen in de afgelopen vijf jaar, door het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving.
Geef een concrete toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze wens te voldoen. Gewicht: 30 %
 
 
Specifieke kennis / Ervaring
U beschikt aantoonbaar over kennis van de agrarische sector en heeft gevoel bij de heersende mentaliteit in het buitengebied. U beargumenteert dit met een concreet voorbeeld uit de dagelijkse praktijk. Gewicht: 40 %
 
 
Opleiding
U beschikt over een afgeronde opleiding van Larenstein Rentmeesterij en/of OTS Interstudie en/of Reed Business Academy. Gewicht: 10 %
 
 
Opleiding
U beschikt over een afgeronde opleiding PBNA/Elsevier "grondverwerving en schadeloosstellingen" of een vergelijkbare instantie. Gewicht: 10 %
 
 
Opleiding
U beschikt over een certificering als registertaxateur bij vastgoedcert of een vergelijkbare instantie. Gewicht: 10 %
 
 
Planning
Start publicatie 07-05-201300:00
Vragenstellen tot (NVI) 13-05-201323:55
Beantwoording vragen 15-05-201323:59
Offertes indienen tot 20-05-201323:55
Beoordeling offertes (vanaf) 21-05-201300:00
Verwachte terugkoppelingsdatum 30-05-201323:59

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht