Beschrijving
Aanvraagnummer
|
652
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
22-04-2016 09:00
|
Opdracht
De gemeente zoekt een toetser. Hij/zij moet beslissen, toetsen en coachen. De toetser is lid van het intaketeam. In noodgevallen zal de toetser dan ook intakes afdoen. Het is van groot belang dat de toetser uitstekende wetskennis heeft en de relevante jurisprudentie bijhoudt. Het gaat dan met name om kennis van de Participatiewet, IOAW, IOAZ en Awb. Bij voorkeur heeft de toetser op hoofdlijnen ook kennis van BBZ.
Knock-Out Criterium
Het uurtarief bedraagt maximaal € 55,00 exclusief btw.
Gunningscriteria (weging)
-Afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO-niveau (35%)
-Minimaal 2 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar in een soortgelijke functie (45%)
-Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
-Coachend feedback kunnen geven
-Feedback kunnen ontvangen
-Openstaan voor vernieuwing en ontwikkeling
-Kunnen werken in teamverband
-Bereidheid verder te kijken dan eigen functie
-Zowel mondelinge als schriftelijke communicatieve vaardigheden
|