Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Casemanager / Vergunningverlener Bouw Complexe aanvragen
 
Sluitingsdatum
2016-05-11 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-6-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 1 x 6 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Vergunning & Handhaving
Uren: 20 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar 
 




Opdrachtomschrijving
 
De werkzaamheden bestaan uit:
- Controleren van de volledigheid, juistheid van de inhoud (inclusief berekeningen en rapportages);
- Toetsen van complexe bouwaanvragen aan bestemmingsplan, beheersverordening of voorbereidingsbesluit;
- Toetsen van complexe bouwaanvragen aan bouwbesluit en bouwverordening;
- Verlenen van ontheffing of het toepassen van de gelijkwaardigheidbepaling van het bouwbesluit/regelgeving;
- Beoordelen en afwegen legalisatiemogelijkheden bij afwijking van de vergunning;
- Organiseren/begeleiden van overleg met aanvrager;
- Bewaken van het proces, de integraliteit en voortgang van de aanvraag;
- Opstellen van het Besluit.



Kandidaatomschrijving
De kandidaat heeft:
- Aantoonbare kennis en ervaring van SBA;
- Kennis van het Omgevingsloket;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring binnen een gemeente in de rol van casemaneger/vergunningverlener complexe aanvragen;
- Diepgaande kennis qua bouwbesluit, bouwverordening en de werking gelijkwaardigheidsbesluit;
- Relevante HBO-opleiding en juridische kennis en ervaring op het vakgebied van de Wabo;
- Minimaal de beschikking over het diploma ABW-I.

Verder beschikt de kanidaat over bestuurlijke sensitiviteit, heeft de kandidaat een open en dienstverlenend karakter. De kandidaat kan zowel in teamverband als zelfstandig werken en beschikt over goede contactuele, mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

 

Toelichting op rooster
20 uur per week, verdeeld over 3 werkdagen. Werkdagen in overleg vast te stellen.



Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een HBO diploma, dan wel aantoonbaar HBO niveau, aantoonbaar te maken door middel van een Ervaringsprofiel (EVP) (dit moet duidelijk in het CV vermeld worden).



Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar als Vergunningverlener voor Complexe aanvragen WABO bij een overheidsorganisatie.
Referentie vereist


Applicaties
Op CV aantoonbaar kennis van en/of werkervaring met de applicatie SBA én het Omgevingsloket.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief (maximaal 1/2 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-VAR-verklaring / Modelovereenkomst (indien ZZP-er)

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:55 %


Wetskennis WRO/WABO/AWB
Op CV aantoonbaar kennis van en/of werkervaring met de WRO én Wabo én de Awb (alle wetten moeten duidelijk in het CV zichtbaar zijn).
Weging:25 %


Opleiding AWB-I
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding ABW-I (Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht)
Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht