Binnen de gemeente zijn we momenteel druk met de implicaties vanuit de nieuwe BBV-notities.
Omdat deze notities impact hebben op onze financiële huishouding en bedrijfsvoering, zoeken wij tijdelijk versterking van een specialist op dit gebied.
kerntaken:
- analyse ( al dan niet in werkgroepverband) van deze notities
- keuzes en advisering richting Concerncontroller/ Directeur Grondbedrijf en het Bestuur
- verwerking van de resultaten door opstellen van de Meerjaren Prognose Grondbedrijf en dit verwerken in/bij de algemene begroting.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat beschikt over:
- HBO/WO werk- en denkniveau;
- De vaardigheden om te coordineren, het overzicht te bewaren en dwarsverbanden te zien en er naar te handelen en kan omgaan met tijdsdruk.
- Grondige kennis en ervaring op het gebied van gemeente financiën en daarbij behorende wet- en regelgeving;
- Op de hoogte van de recente ontwikkelingen op het gebied van het BBV en visie op de praktische toepassing hiervan;
- Gedegen kennis van grondbeleid/ grondexploitatie;
- Gedegen kennis van Concernfinancien
- Het kunnen verzorgen van de uitwerking en implementatie van de nieuwe BBV regels;
- Het in beeld brengen en kunnen adviseren over de hierbij mogelijke beleidsmatige keuzes en de financiële gevolgen inclusief de gevolgen voor begroting en jaarrekening;
- Gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
- Schrijftalent
Eisen
Opleiding HBO
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)
-VAR verklaring (indien ZZP'er)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:40 %
Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 60 %