Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
2 Managementassistente(s), 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-18 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 27-6-2016
Voltooiing opdracht: 26-8-2016
Optie verlenging: 1 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €47 per uur
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 1,6
Type: Openbaar 

 



Opdrachtomschrijving

Rol kandidaten:
Je ondersteunt de wethouder(s) of burgemeester op zeer zelfstandige wijze en draagt mede zorg voor een soepel verloop van de werkprocessen. Je verricht administratieve taken en beheert gegevens.

Functie-inhoud:
-Agendabeheer en voortgangsbewaking o.a. van uitgezette acties en het rappelleren daarvan.
- Voorbereiden, verslaglegging en afwikkeling van vergaderingen.
- Is verantwoordelijk en tevens “de zeef” voor de fysieke, elektronische en telefonische bereikbaarheid van de wethouder(s) dan wel de burgemeester.
- Plannen, voorbereiden en organiseren van de uitvoering van presentaties (inclusief uiterlijk vormgeven), vergaderingen, bijeenkomsten e.d.
- Opstellen van eenvoudige toespraken en persoonlijke bedankbrieven.
- Overige (secretariële) werkzaamheden binnen de doelstelling van de functie.



Kandidaatomschrijving
Wij zoeken een managementassistente die:
- Beschikt over een MBO werk- en denkniveau.
- Een managementassistent/officemanagement of soortgelijke opleiding heeft genoten.
- Zich in een politieke en bestuurlijke omgeving gemakkelijk beweegt maar ook de mensen in zijn functionele omgeving weet te mobiliseren.
- Stressbestendig is, doorzettingsvermo¬gen heeft en die het geen enkele moeite kost zichzelf snel aan te passen aan verschillende omstandigheden en nieuwe technieken (b.v. tablet).
- Geen “9 tot 5” mentaliteit heeft.
- Zowel zelfstandig als in teamverband kan werken;
- Representatief is, zelfstandig kan werken en uitstekende redactionele en communicatieve vaardigheden bezit
- Ruime ervaring heeft met soortgelijke werkzaamheden bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie.



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding managementassistent en/ of officemanagement .


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als managementassistente binnen een overheidsorganisatie
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring/ Modelovereenkomst (indien ZZP'er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %


Verificatiegesprekken

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:55 %


Meerjarige werkervaring overheid
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, als managementassistente binnen een overheidsorganisatie

-3 t/m 4 jaar werkervaring (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring (20 %)

Weging:20 %


Meerjarige werkervaring gemeente
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, als managementassistente binnen een gemeente.

-3 t/m 4 jaar werkervaring (5 %)

-5 jaar of meer werkervaring (10 %)

Weging:10 %


Indienstreding
Op CV aantoonbaar de bereidheid om, bij wederzijds goedvinden, kosteloos in dienst te treden bij de gemeente
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht