Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
16-5-2016 |
Einddatum |
31-10-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
24 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Generieke taken:
1. Verricht en/of begeleidt specialistische werkzaamheden als uitvloeisel van het geformuleerde beleid en regelgeving (maatschappelijk, technisch, financieel of juridisch), waaronder:
-het opstellen, uitwerken, toetsen en/of beoordelen van berekeningen, tekeningen, rapportages en beschikkingen;
-het uitvoeren van procedures en regelingen;
-het vastleggen en verwerken van gegevens;
-het genereren van informatie.
Specifieke taken:
1. Uitvoerende taken betreffen onder meer:
-uitvoeren van de gemeentelijke documentaire informatievoorziening;
-beheren van het dynamisch en uitvoeren van het semi-statisch archief en overbrengen van stukken;
-vormen en ordenen van dossiers, inclusief invoer in het documentair informatiesysteem;
-verzorgen van de uitlening van dossiers.
-Draagt mede zorg voor het beheer van het semi-statisch archief.
Overige werkzaamheden:
1. Verricht overige werkzaamheden.
Verantwoordelijkheden en bevoegdheden:
-Dagelijkse problemen op het werk worden zelfstandig opgelost;
-Zelfstandig uitvoeren van werkzaamheden met een keuze uit meerdere bekende wijzen om het werk uit te voeren.
Contacten:
Intern:
-Onderhoudt contacten met het afdelingshoofd ter verantwoording;
-Heeft contacten met medewerkers en leidinggevenden t.b.v. afstemming, samenwerking en informatie-uitwisseling.
Extern:
-Onderhoudt contacten met publiek, instanties en leveranciers ter verduidelijking en uitwisseling van informatie.
Werk- en denkniveau:
-MBO werk- en denkniveau
-Diepgaande kennis van relevante wet– en regelgeving, beleidslijnen
|