Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ17874
 
Opdracht
Administratief medewerker, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-11 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-6-2016
Einddatum 31-12-2016
Optie tot verlenging nee
20
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden
Aanvraagreden opmerkingen Eind van het jaar wordt een beslissing genomen omtrent de voortzetting van deze functie.

 

Binnen cluster Juridisch advies is momenteel behoefte aan coördinatie en afstemming van bezwaarschriften binnen de organisatie. De bezwaarschriften zijn gebonden aan termijnen uit de Algemene wet bestuursrecht. Wij hebben afspraken gemaakt om de bezwaarschriften in 2015 allemaal binnen die termijnen af te handelen.

De cluster ziet de volgende taken als uit te besteden aan een administratieve kracht onder verantwoordelijkheid van het secretariaat commissie bezwaarschriften: 
  1. Bijhouden overzicht bezwaarschriften.
  2. Awb ontvangstbevestigingen versturen.
  3. Verdagingen, opschortingen versturen.
  4. Plannen van informeel overleggen.
  5. Stukken opvragen die ten grondslag liggen aan het bestreden besluit.
  6. Bezwaardossier samenstellen.
  7. Inhoudsopgave maken voor bezwaardossiers.
  8. Bezwaardossiers aan commissie bezwaarschriften en aan belanghebbenden versturen.
  9. Plannen vergaderschema.
  10. Reserveren vergaderruimte.
Een belangrijk deel van deze taken kunnen worden verricht door een administratieve kracht met voeling voor juridische procedures en onder begeleiding. 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht