Vorige Volgende Terug naar overzicht
|
|
Referentienummer REQ17874 |
|
Opdracht
Administratief medewerker, 20 u/w |
|
Sluitingsdatum 2016-05-11 18:00 |
|
Status gesloten |
|
Vakgebied Juridisch |
|
Provincie Zuid-Holland |
|
Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-6-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
20 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Aanvraagreden opmerkingen |
Eind van het jaar wordt een beslissing genomen omtrent de voortzetting van deze functie. |
Binnen cluster Juridisch advies is momenteel behoefte aan coördinatie en afstemming van bezwaarschriften binnen de organisatie. De bezwaarschriften zijn gebonden aan termijnen uit de Algemene wet bestuursrecht. Wij hebben afspraken gemaakt om de bezwaarschriften in 2015 allemaal binnen die termijnen af te handelen.
De cluster ziet de volgende taken als uit te besteden aan een administratieve kracht onder verantwoordelijkheid van het secretariaat commissie bezwaarschriften:
-
Bijhouden overzicht bezwaarschriften.
-
Awb ontvangstbevestigingen versturen.
-
Verdagingen, opschortingen versturen.
-
Plannen van informeel overleggen.
-
Stukken opvragen die ten grondslag liggen aan het bestreden besluit.
-
Bezwaardossier samenstellen.
-
Inhoudsopgave maken voor bezwaardossiers.
-
Bezwaardossiers aan commissie bezwaarschriften en aan belanghebbenden versturen.
-
Plannen vergaderschema.
-
Reserveren vergaderruimte.
Een belangrijk deel van deze taken kunnen worden verricht door een administratieve kracht met voeling voor juridische procedures en onder begeleiding.
|
|
|
Type opdrachtgever Gemeente |
|
Vorige Volgende Terug naar overzicht
|