Dit is de opdracht
Als functioneel beheerder binnen het team MidOffice de volgende opdracht: Gebruiksbeheer :
- Verlenen van ondersteuning bij het gebruik van MidOffice en andere applicaties-
- Afhandelen van incidenten: o Is verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en klachten (1e en 2de lijn)
- Volgt de voortgang van uitstaande incidenten en koppelt de status terug aan de aanmelder.
- Is verantwoordelijk voor regelmatige rapportages over incidenten en andere geleverde diensten.
- Opzetten en toewijzen van rapporten, menu’s en gebruikersrechten (autorisatiebeheer);
- Contact onderhouden met een diversiteit van leveranciers en specialisten enerzijds en eindgebruikers anderzijds;
- Verwerken van adhoc informatie verzoeken m.b.t. management- en stuurinformatie. Wijzigingenbeheer :
- Onderkennen van informatiebehoeften en deze vertalen naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties;
- Beheren en administreren van wijzigingsverzoeken voortkomend uit wensen van de gebruikersorganisatie of wetswijzigingen.
- Regelmatig rapporteren over de geïnventariseerde, onder handen zijnde en doorgevoerde wijzigingsverzoeken.
Plek in de organisatie
Interne Bedrijven, Informatievoorzieningen, Cluster DVE(dienstverlening externen) – Team MidOffice
Dit breng je mee Vakkennis
- Kennis van geautomatiseerde tools voor rapportage en analyse.
- Kennis van technieken voor Administratieve Organisatie.
- Ervaring m.b.t. het testen van systemen. Bedrijfssystemen -
- KCS accountbeheer
- KCS productbeheer
- QMatic
- OpenTunnel
- Bericht enbox
- SILK-suite