Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-6-2016 |
Einddatum |
30-9-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
De functie
Voor deze tijdelijke klus zal het accent liggen op een extra screening door een klantmanager inkomen tijdens het intakeproces in het kader van de aanvragen levensonderhoud. Binnen het klantmanagement voer je de regie over je klanten ten aanzien van inkomen en zorg, je voert zelfstandig relatiebeheer van klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek uit. De standplaats voor deze functie is Roosendaal.
Op een actieve manier informeer je klanten op bestaande (voorliggende) voorzieningen en draag je zorg voor een effectieve en rechtmatige verstrekking van uitkeringen. Dit alles binnen de dienstverlening zoals wij die voor ogen hebben. Naast dit alles vervul je een signaalfunctie in het kader van fraudebestrijding.
Wat vragen wij van je:
- Voor deze functie zoeken wij kandidaten op HBO werk- en denkniveau. Je bent bekend met het werkveld en de doelgroepen van het Werkplein en je beschikt over de nodige wetstechnische kennis.
-Als klantmanager ben je klant- en vraaggericht, je ziet het als een uitdaging om al luisterend naar je cliënten je doel te bereiken. In je dagelijkse contacten kun je je goed inleven in cliënten en beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Competenties
-Overtuigingskracht
- Resultaatgericht
- Onderhandelen -
- Vertrouwensrelatie ontwikkelen
- Behoefte detecteren en doorvragen
- Communicatief vaardig
|