Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
15-05-2013
 
Opdracht
Adviseur Picofa B / Kwaliteitsmedewerker
 
Sluitingsdatum
2013-05-29 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

    Publicatiedatum 15-05-2013
Dienstverband 32 uur per week Aanvraagnummer FL329
Werk/denkniveau Anders Verloopdatum 29-05-2013 23:59
Aanvang 1 juli 2013  
Duur tot eind 2013  

 

Wegens tijdelijke afwezigheid van een van de kwaliteitsmedewerkers in verband met zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke adviseur Picofa B/kwaliteitsmedewerker voor het cluster Werk, Inkomen en Zorg (WIZ).


Organisatie
Het cluster WIZ bestaat uit twee teams: Klantmanagement en Klantondersteuning/Bedrijfsbureau. In het team Klantondersteuning werken ca. 17 medewerkers. Dit team ondersteunt de klanten en klantmanagers bij de indicatiestelling/diagnose en het verstrekken van (inkomens)voorzieningen.


Opdracht
Als adviseur Picofa B/kwaliteitsmedewerker coach en adviseer je medewerkers op het terrein van de rechtmatigheid, op efficiëntie en effectiviteit van de uitvoeringsprocessen. Je verricht zelfstandig alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot de kwaliteitscontrole van de uitvoerende processen met betrekking tot de WWB en de WMO en je doet hierover verbetervoorstellen. Verder actualiseer je de meetpuntenset van de kwaliteitscontrole met behulp van het KIC-prof en voer je de steekproeven uit zoals die zijn vastgelegd in het controleplan. Je stelt rapportages op voor het management naar aanleiding van de controle bevindingen. Je communiceert wijzigingen in wet- en regelgeving naar de medewerkers inzake het toepassen van de sociale zekerheidswetgeving. Je levert een bijdrage aan de bezwaar- en beroepsprocedure in het kader van de sociale zekerheidswetgeving.


Gunningscriteria (weging)
• HBO-opleiding behaald (30%);
• Werkervaring in een zelfde functie gedurende minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar (40%);
• Werkervaring bij een gemeente gedurende minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar (30%).


Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
Je hebt goede contactuele en schriftelijke vaardigheden, je bent resultaatgericht, je hebt analytisch vermogen en overtuigingskracht en je kunt procesmatig werken.


Functieschaal 9.


Benodigd aantal professionals 1.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld voor 32 uur, te verdelen over 4 werkdagen (dagen in overleg vast te stellen).

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht