Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
011834
 
Opdracht
Medewerker Handhaving (fraudetips), 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-27 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
06-06-2016
31-12-2016
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
12 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving

Het team Handhaving van de sector Sociale Zaken is op zoek naar een medewerker Handhaving, tijdelijk tot eind 2016, met kans op verlenging.


Algemene informatie

Team Handhaving bestaat uit 38 medewerkers en verricht fraude- en boeteonderzoeken en ondersteunt medewerkers van de gemeente Leeuwarden en andere gemeenten in Friesland. In verband met toename van het werk en vertrek van een van de medewerkers is meer inzet nodig.


Functieomschrijving

De medewerker handhaving zal worden ingezet binnen het cluster fraudetips. In dit cluster worden de ontvangen fraudetips onderzocht. Medewerkers werken zelfstandig maar huisbezoeken en gesprekken met klanten worden altijd uitgevoerd door twee medewerkers. Van de medewerker handhaving wordt verwacht dat hij zelfstandig onderzoek kan doen en een rapportage en een beschikking kan maken. Volledig ingewerkte medewerkers hebben mandaat, dat betekent dat ze zelf beslissingen mogen nemen.

-HBO opleidingsniveau;

-In staat om zelfstandig een goed onderbouwd en juist besluit te nemen;

-Uitstekende gespreksvaardigheden;

-Minimaal drie jaar gemeentelijke werkervaring als medewerker handhaving met het onderzoeken van fraudetips;

-Bij voorkeur ervaring met GWS4all (programma voor uitkeringsadministratie).


Tarief
Maximaal: € 50,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Afgeronde HBO opleiding
 
Minimaal 3 jaar gemeentelijke ervaring met het zelfstandig onderzoeken van fraudetips


Inhoudelijke CV wensen
40 % Ervaring met GWS4all
60 % Kennis van relevante wet-regelgeving in het betreffende vakgebied


Planning
18-05-2016 00:00
20-05-2016 23:59
23-05-2016 23:59
27-05-2016 23:59
30-05-2016 00:00
03-06-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht