Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Kwaliteitsmedewerker / Applicatiebeheerder Burgerzaken, 18 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-30 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 6-6-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €55 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 18 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar 


Opdrachtomschrijving

De werkzaamheden:

- Applicatiebeheer Cipers, OSV (Ondersteunde Software Verkiezingen) , ISS (Integraal Stem Systeem)
- Variabele uitvoer
- Baselinecontrole kwaliteitsmonitor
- Controle mutaties
- Implementatie G-Plan (afsprakenmodule) en G-Kas
• Implementatie Oribi (documentscanner)
- Ondersteuning in project GBA naar BRP
- Actualiseren Informatiebeveiligingsplan BRP en waardedocumenten
- Zelfevaluatie BRP en PNIK
- Meedraaien in organisatie van verkiezingen
- Burgerlijke stand
- Behandelen naturalisatieaanvragen
- Baliewerkzaamheden (gemiddeld 1 x per maand avonddienst)


Kandidaatomschrijving
Je hebt minimaal een BABZ of MLO-BZ diploma en minimaal 3 jaar werkervaring met de genoemde werkzaamheden. Verder kun je goed samenwerken, ben je klantgericht, initiatiefrijk en flexibel.



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde BABZ en/of MLO-BZ Opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief

aanleveren na gunning
VOG
Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
VAR verklaring / Modelovereenkomst (indien ZZP'er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:20 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %


Werkervaring Kwaliteitsmedewerker
Op CV aantoonbare werkervaring als Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken binnen een gemeente.

-1 t/m 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar (5 %)

-3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (15 %)

Weging:15 %


Werkervaring Applicatiebeheerder
Op CV aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder burgerzaken binnen een gemeente.

-1 t/m 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar (5 %)

-3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (15 %)

Weging:15 %


Werkervaring Baliewerkzaamheden
Op CV aantoonbare werkervaring met baliewerkzaamheden binnen de afdeling Burgerzaken van een gemeente
Weging:5 %


Werkervaring Applicaties
Op CV aantoonbare werkervaring met de applicaties OSV en/of ISS
Weging:5 %
 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht