Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Senior business controller vastgoed, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-30 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

Aanvang opdracht: 6-6-2016
Voltooiing opdracht: 6-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €75 - €95 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar 


Opdrachtomschrijving
Voor het Vastgoedbedrijf (dienst Stadsbeheer, afdeling Gebouwen en Gegevensmanagement) zijn wij per direct op zoek naar een senior business controller vastgoed. Een controller die helpt met onze doorontwikkeling om van financial control naar business control te komen. Een adviseur die helpt om het Vastgoedbedrijf nog beter in control te laten komen. Je adviseert het management en helpt te sturen op ambities, doelen en resultaten.

Als senior business controller heb je de volgende taken:
- het coördineren van de P&C- cyclus voor jouw account;
- het toetsen van collegevoorstellen;
- nieuw beleid vertalen naar en adviseren over PIJOFACH doelstellingen;
- het geven van betrouwbare, beslissingsondersteunende informatie én analyses ten behoeve van het primaire proces
- het toezien op de realisatie van doelstellingen;



Kandidaatomschrijving
Je bent een zeer communicatief ingestelde verbinder, je kunt verbinding maken met de ‘business’,
je hebt bij voorkeur ervaring met vastgoed en je bent instaat om de ‘kritische vriend en adviseur’ van het management te zijn.

Je hebt een HBO/academische opleiding en aantoonbare ruime ervaring en brede kennis van het vakgebied business control en bedrijfsvoering, bij voorkeur ervaring met vastgoed. Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk), je bent doortastend en je bent in staat om de verbinding te maken.

 


Eisen
Werkervaring

Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, binnen een gemeente op het gebied van Planning en Control.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-Modelovereenkomst/ VAR verklaring (indien ZZP'er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:15 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:45 %


Meerjarige werkervaring Planning en Control
Op CV aantoonbare werkervaring binnen een gemeente op het gebied van Planning en Control.

-6 t/m 7 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 9 jaar (10 %)

-8 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar (20 %)

Weging:20 %


Meerjarige werkervaring Vastgoed
Op CV aantoonbare werkervaring binnen het vastgoedbedrijf van een gemeente.

-1 t/m 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar (5 %)

-3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (15 %)

Weging:15 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare werkervaring met het financieel systeem EnterpriseOne van Oracle.
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht