Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Senior Functioneel Applicatiebeheerder, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-7-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €70 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar

 

 

Opdrachtomschrijving

 
De Senior Functioneel Applicatiebeheerder is de vertegenwoordiger van de applicatie tegenover de gebruikers.
Het is de taak van de Senior Functioneel Applicatiebeheerder om ervoor te zorgen dat de aanwezige applicaties functioneren en op correcte wijze gebruikt worden. Om dit te kunnen doen moet de Senior Functioneel Applicatiebeheerder de applicaties up to date houden, ondersteuning bieden bij problemen en helpen om wijzigingen in het informatiesysteem goed doorgevoerd te krijgen.

De Senior Functioneel Applicatiebeheerder is een goede gesprekspartner voor eindgebruikers en teamleiders. Hij moet zich behulpzaam opstellen en naar beide kanten luisteren. Verder moet hij nauwkeurig werken en goed opletten om alles goed te kunnen regelen en fouten te voorkomen.
De Senior Functioneel Applicatiebeheerder heeft veel contact met gebruiker, ter ondersteuning en voorlichting. Als er problemen zijn in het informatiesysteem heeft de Senior Functioneel Applicatiebeheerder verder contact nodig met de (Senior) Technisch Applicatiebeheerder.

Je weet te overtuigen en bent resultaatgericht. Je staat erom bekend dat je gemaakte afspraken nakomt. Wanneer  ad hoc zaken voorbij komen ben je iemand die zich snel informatie eigen maakt om zo de benodigde acties te kunnen oppakken. Je hebt je bewezen dat het werken onder druk je goed afgaat en dat je in mogelijkheden blijft denken. Je bent in staat (en vindt het leuk!) om samen met je collega’s toe te werken aan vooraf afgesproken concrete resultaten.



Kandidaatomschrijving
Taken:
• Beantwoordt complexe tweedelijns vragen m.b.t. de inrichting en werking van de applicatie;
• Handelt complexe wijzigingsverzoeken af;
• Geeft inhoudelijke aansturing aan de Functioneel Applicatiebeheerders (meewerkend voorman);
• Is verantwoordelijk voor het vastleggen van de functionele specificaties van het digitale proces in een functioneel ontwerp (Specificatiebeheer);
• Is verantwoordelijk voor het duidelijk en helder documenteren van handleidingen en oplossingen van issues.
• Ondersteunt de gebruikers in het juiste gebruik van de applicatie;
• Voert acceptatietests uit;
• Bewaakt de voortgang van de afhandeling van een incident, probleem of wijziging;
• Registreert, autoriseert en verwijdert gebruikers.


Functie eisen:
• Beschikt over een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfskundige Informatica of gelijkwaardig;
• Kennis van en uitgebreide ervaring in het werken met ITIL/BiSL-processen (met name Incidentbeheer, Probleembeheer, Wijzigingsbeheer en gebruikersondersteuning);
• Kennis van TOPdesk (of een vergelijkbare incidentmanagementtool);
• Inzicht, kennis en creativiteit om issues op te lossen;
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
• Kennis van het Zaaksysteem CRM en/of het samenwerkingsplatform SharePoint is een pré.


Competenties
• Analytisch
• Stressbestendigheid
• Organisatiesensitiviteit
• Communicatieve vaardigheden
• Initiatief nemen
• Netwerken
• Flexibiliteit
 

Eisen

Werkervaring

Op CV aantoonbare werkervaring met ITIL/BiSL-processen.


Werkervaring

Op CV aantoonbaar in de afgelopen 7 jaar tenminste 2 jaar werkervaring als Senior Functioneel Applicatiebeheerder.

 

Opleiding

Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Gevraagde documenten

aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KVK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:41 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met het Zaaksysteem CRM en/of het samenwerkingsplatform SharePoint.
Weging:13 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding Bedrijfskundige Informatica.
Weging:13 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met het werken met TOPdesk of een vergelijkbare incidentmanagementtool.
Weging:13 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht