Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
012050
 
Opdracht
Financieel administratief medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-03 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
16-06-2016
31-12-2016
36
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
Het team Administratie en Invordering van de sector Sociale Zaken is op zoek naar een ervaren financieel administratief medewerker, tijdelijk tot eind 2016.


Algemene informatie

Het team administratieve ondersteuning is onderdeel van de sector Sociale Zaken van de dienst Welzijn en telt  20 medewerkers.  Het team administratieve ondersteuning is een enthousiast team en zorgt door hun klantvriendelijke dienstverlening voor een optimale ondersteuning aan alle teams binnen de sector Sociale Zaken en het Klantcontactcentrum.


Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden binnen de financiele administratie. Hoofdtaken zijn:

-Uitkeringsverstrekking en onderhoud;

-Vaststellen van terugvorderingen;

-Debiteurenbewaking en onderhoud;

-Verwerken van samenloopsignalen;

-Controleren van de (systeem) output.

 

-Je hebt minimaal MBO opleidingsniveau;

-Je beschikt over een boekhoudkundige opleiding (MBA);

-Je hebt kennis van belastingwetgeving, sociale wetgeving en kennis van het GWS4ALL systeem;

-Financieel-administratieve ervaring op het vakgebied van uitkeringsverstrekking is een vereiste.


Competenties

Klantgericht handelen, problemen oplossen, nauwkeurig handelen, flexibel handelen en handelen onder druk.


Tarief
Maximaal: € 40,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Afgeronde MBO opleiding, financieel-administratieve richting
 
Je beschikt over een boekhoudkundige opleiding (MBA);
 
Meerder jaren aantoonbare kennis van belastingwetgeving
 
Meer dan 3 jaar financieel-administratieve ervaring hebben op het vakgebied van uitkeringsverstrekking


Inhoudelijke CV wensen
30 % Minimaal 1 jaar ervaring met het werken met het GWS4ALL systeem
40 % Meerdere jaren aantoonbare werkervaring op het gebied van sociale wetgeving
30 % Meerdere jaren ervaring hebben met gemeentelijke uitkeringsadministratie


Planning
31-05-2016 00:00
01-06-2016 23:59
02-06-2016 23:59
03-06-2016 23:59
06-06-2016 00:00
15-06-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht