Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %
Werkervaring gemeente
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als webmanager en/of webmaster en/of onlinemanager binnen een gemeente
Weging:15 %
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding/cursus communicatie en/ of informatiemanagement
Weging:5 %
Systeemkennis CMS en SEO
Op CV aantoonbaar werkervaring met en/of kennis van CMS systemen en/ of SEO en/of Drupal voor gemeenten. (Aantoonbaar te maken door een afgeronde cursus/training, dan wel werkervaring met het systeem)
-Werkervaring en/ of kennis van CMS (8 %)
-Werkervaring en/ of kennis van CMS én SEO (12 %)
-Werkervaring en/ of kennis van CMS én SEO én Drupal (15 %)
Weging:15 %
Werkervaring Toptakenwebsite
Op CV aantoonbare werkervaring met Toptakenwebsite.
Weging: 5 %