Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-7-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
ja, maximaal 2 x 3 maanden |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Opdrachtomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings-, realisatiefase en/of herstel van gebreken na oplevering van 1 of meerdere vastgoedprojecten.
Als projectleider geef je leiding aan multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan de integraal projectverantwoordelijk functionaris. De integraal projectverantwoordelijk functionaris valt onder verantwoordelijkheid van het sectiehoofd.
Je voert, in overleg met de integraal projectverantwoordelijke, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.
Minimum eisen:
Aanbiedingen dienen vergezeld te gaan van een CV ter onderbouwing dat de kandidaat die de opdracht zal vervullen voldoet aan de eisen 1 en 2. Voorts neemt de kandidaat in zijn aanbieding een verklaring op met betrekking tot eis 3.
Nr
|
Eis
|
1
|
Beschikt minimaal over een afgeronde Bachelor of HBO-opleiding.
|
2
|
Beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement voor een publieke opdrachtgever, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten:
· Utiliteitsbouw en inrichting van de buitenruimte van utiliteitsbouw;
· Projectmanagement van een project dat ziet op het herstel van gebreken na oplevering;
· Alle projectfasen van initiatieffase tot en met de oplevering van de realisatiefase van projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding;
· Kennis hebben van de Aanbestedingswet 2012 of het ARW 2012 en het toepassen daarvan in een aanbesteding;
· Toepassen van risicomanagement.
|
3
|
Kandidaat is volledig beschikbaar voor de opdracht met ingang van 1 juli 2016.
|
|