Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
749
 
Opdracht
Accountmanager WGSP ZHC, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Onderwijs, wetenschap en cultuur, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

749

Aanvang

1 augustus 2016

Duur

1 februari 2017

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36

Verloopt op

05-07-2016 09:00

 

Plaats in de organisatie
De accountmanager maakt deel uit van het team Werk, Scholing en Inkomen.


Verantwoordelijkheden/taken

-Het kennen van de klant en het klantenbestand om samen met de klantmanager goed te kunnen matchen.

-Signaleren van, adviseren over en oplossen van knelpunten bij personeel- en scholingsvraagstukken bij werkgevers in de regio.

-Verwerven en invullen van vacatures, stageplaatsen en werk-leer plekken.

-Proactief ondersteunen van de werkgevers bij het verkrijgen en vergroten van informatie en kennis rond arbeidsmarkt gerelateerde vraagstukken.

-Bevorderen samenwerking en uitwisseling van informatie, kennis en ervaringen tussen werkgevers.

-Aanspreekpunt voor werkgevers en signaleert behoeftes in de markt.

 

Taken specifiek

-Lokaal en regionaal relaties leggen en onderhouden met werkgevers.

-Vacature in kaart brengen en presenteren.

-Adviseren van werkgevers over subsidiemogelijkheden doelgroepen.

-Begeleiden en matchen van werkzoekenden uit het klantenbestand.

-Acquisitie en organiseren bedrijfsbezoeken, netwerkbijeenkomsten en speedmeets.

-Scholingsadvies.

-Analyses.

-Opstellen tussentijdse voortgangsrapportages en jaarlijks opstellen acquisitieplan.

-Het adviseren en overleggen met klantmanagers over vervolgtrajecten en benodigdheden op basis van in kaart gebrachte kandidaten en gesignaleerde probleemsituaties.

 

Functie eisen

-HBO opleiding.

-Netwerker die affiniteit heeft met de doelgroep, de lokale overheid, de onderwijswereld en die goede relaties kan opbouwen met werkgevers.

-Ervaring met werving en selectie.

-Assertief, communicatief vaardig, proactief, betrokken en sensitief.

-Bij voorkeur commerciële ervaring in een soortgelijke functie.

-Bruggenbouwer die oplossingen bedenkt en alternatieven aanbrengt.

-Doelgericht en met ook voor de belangen en positie van alle betrokken partners.

-Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen functioneren.

-Gesprekspartner op alle niveaus binnen bedrijven, maar ook met werkzoekenden.


Knock-out criterium
Uurtarief maximaal € 50,00

 

Gunningscriteria (weging)

-Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (25%)

-Aantoonbare ervaring als accountmanager WSP (40%)

-Aantoonbare affiniteit met het openbaar bestuur en de onderwijswereld en in staat goede relaties op te bouwen met werkgevers (25%)

-Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (10%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Samenwerken

-Resultaat/doelgerichtheid

-Klantgerichtheid

-Tactisch schakelen

-Initiatief/ Proactiviteit

-Netwerken

-Organisatiesensitiviteit.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht