Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Inkoop- en aanbestedingsadviseur, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-11 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 12-9-2016
Voltooiing opdracht: 1-5-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €80 per uur
Vakgebied: Verkoop & Inkoop
Uren: 20 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar 




Werkzaamheden:

Je adviseert en ondersteunt het management en de budgethouders bij de uitvoering van het inkoopbeleid en contractbeheer. Daarbij speel je proactief in op nieuwe ontwikkelingen en wet- en regelgeving ten aanzien van inkoop en aanbesteding. Een belangrijke taak in deze periode is het uitrollen van het herziene inkoop- en aanbestedingsbeleid. Daarnaast speelt de verdere professionalisering van de inkoopfunctie een grote rol; o.a. uitvoering van contractbeheer en het maken van inkoopanalyses.


Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
Wij vragen een proactieve, omgevingsbewuste medewerker. Een onderhandelaar met overtuigingskracht die volledig uit de voeten kan met onze kernwaarden resultaatgericht, klantgericht, betrouwbaar, samenwerkingsgericht en taakverantwoordelijk.

Daarnaast beschik je over aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) met inkoopvraagstukken binnen overheidsinstanties, bij voorkeur een gemeente. Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder EU-richtlijnen ten behoeve van Europese aanbestedingen, inkoopplannen en juridische aspecten met betrekking tot contracten, is eveneens vereist.

Je hebt een relevante opleiding op HBO-niveau, minimaal NEVI 1 of een aantoonbaar vergelijkbare opleiding op inkoopgebied. Ervaring met aanbestedingen op het gebied van (civiele) werken is een pré.  



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met inkoopvraagstukken binnen een gemeente.


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met: - EU-richtlijnen ten behoeve van Europese aanbestedingen, én - Inkoopplannen, én - Juridische aspecten met betrekking tot contracten. Dit moet duidelijk blijken uit het CV.


Gevraagde documenten

aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving K.v.K. niet ouder 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel:25 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:39 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding: - NEVI 1 Publiek óf een vergelijkbare opleiding op inkoopgebied, - Aanbestedingsrecht.
  • 1 van bovenstaande (10 %)
  • 2 van bovenstaande (20 %)
Weging:20 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met aanbestedingen op het gebied van civiele werken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:16 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht