Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Juridisch medewerker, 28 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-11 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-10-2016
Voltooiing opdracht: 1-2-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Juridisch
Uren: 28 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar

 

Opdrachtomschrijving

Korte omschrijving:
Het cluster Juridische zaken maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering van de gemeente. Deze afdeling omvat ondersteunende clusters voor de gemeente. Het cluster Juridische zaken ondersteunt bestuur en organisatie bij concern brede vragen op juridisch gebied. Tevens verzorgt dit cluster de afhandeling van bezwaar- en beroepschriften. Zij speelt proactief in op nieuwe ontwikkelingen en trends en draagt zorg voor de realisering van de daaruit voortvloeiende taken en producten. Van medewerkers wordt verwacht dat zij taakverantwoordelijk en samenwerkingsgericht zijn.


Werkzaamheden:
Je voert het secretariaat voor de bezwaar- en beroepscommissie. Daarnaast ben je de adviseur en juridische vraagbaak voor de ambtelijke organisatie, in het bijzonder voor de afdeling Publiekszaken, en het bestuur. Het behandelen van aansprakelijkstellingen, het uitvoeren van de klachtencoördinatie, het zorgdragen voor juridische kwaliteitszorg en de beheersing van juridische risico’s behoort eveneens tot je takenpakket.  


Kandidaatomschrijving

Functie-eisen
Wij vragen een allround juridisch professional die volledig uit de voeten kan met onze kernwaarden resultaatgericht, klantgericht, betrouwbaar, samenwerkingsgericht en taakverantwoordelijk. Je beschikt over aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) in een allround juridische functie bij de gemeentelijke overheid. Kennis van privacywetgeving en de Wet bescherming persoonsgegevens is een pré. Naast een relevante opleiding op HBO-niveau beschik je over politiek-bestuurlijke sensitiviteit.


Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde opleiding HBO Rechten.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een juridische functie binnen een gemeente.


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbare beschikbaarheid per 1 oktober 2016 voor minimaal 28 uur per week. Dit moet duidelijk naar voren komen op het CV.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving K.v.K. niet ouder 6 maanden (indien ZZP-er)\


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:25 %


Verificatiegesprekken

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:39 %


Kenins
Op CV duidelijk aantoonbare werkervaring met: 1. Wet Bescherming Persoonsgegeven; 2. Privacywetgeving

-Met 1 van bovenstaande (18 %)

-Met 2 van bovenstaande (36 %)

Weging:36 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht