Werkzaamheden:
Je voert het secretariaat voor de bezwaar- en beroepscommissie. Daarnaast ben je de adviseur en juridische vraagbaak voor de ambtelijke organisatie, in het bijzonder voor de afdeling Publiekszaken, en het bestuur. Het behandelen van aansprakelijkstellingen, het uitvoeren van de klachtencoördinatie, het zorgdragen voor juridische kwaliteitszorg en de beheersing van juridische risico’s behoort eveneens tot je takenpakket.
Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
Wij vragen een allround juridisch professional die volledig uit de voeten kan met onze kernwaarden resultaatgericht, klantgericht, betrouwbaar, samenwerkingsgericht en taakverantwoordelijk. Je beschikt over aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) in een allround juridische functie bij de gemeentelijke overheid. Kennis van privacywetgeving en de Wet bescherming persoonsgegevens is een pré. Naast een relevante opleiding op HBO-niveau beschik je over politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde opleiding HBO Rechten.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een juridische functie binnen een gemeente.
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbare beschikbaarheid per 1 oktober 2016 voor minimaal 28 uur per week. Dit moet duidelijk naar voren komen op het CV.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
-Bewijs inschrijving K.v.K. niet ouder 6 maanden (indien ZZP-er)\
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:25 %
Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:39 %
Kenins
Op CV duidelijk aantoonbare werkervaring met: 1. Wet Bescherming Persoonsgegeven; 2. Privacywetgeving
-Met 1 van bovenstaande (18 %)
-Met 2 van bovenstaande (36 %)
Weging:36 %