Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie / Debiteuren, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-13 14:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-8-2016
Voltooiing opdracht: 31-1-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €50 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 24 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
 
Het  Cluster Zorg en Welzijn  van de gemeente richt zich op ondersteuning en participatie van burgers uit de gemeente op de onderdelen Wmo, Participatiewet, Jeugd.
Het Cluster is verdeeld in 3 onderdelen t.w. Team Toegang,  Thuiscoaches en de Backoffice.
 
Voor het cluster Zorg en Welzijn van de afdeling Publiekszaken zoeken wij per  1 augustus  2016 een Medewerker Uitkeringsadministratie / Debiteuren.


De Medewerker Uitkeringsadministratie / Debiteuren richt zich op het verrichten van complexe administratieve werkzaamheden c.q. ondersteuning van de afdeling in vakmatige administratieve zin.

Hoofdtaken:

- zelfstandig verzorgen van de financiële administratie (uitkeringenadministratie) in het kader van de participatiewet;
- verwerken van de aanvragen op het terrein van het minimabeleid, bijzondere bijstand, participatiewet en verwerken van de rechtmatigheidsformulieren;
- verrichten van vakmatige en complexe administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van de afdeling.
- fungeren als administratief vaktechnisch aanspreekpunt voor uitvoering van administratieve werkzaamheden; rapporteert over voortgang en verricht daartoe vereiste administratieve werkzaamheden.
- bijhouden en muteren van gegevensbestanden.
- bijhouden van eenduidige administraties, gegevensbestanden en registraties, inclusief dossiervorming.
- verrichten van voorbereidende (onderzoeks)werkzaamheden; opstellen en/of verwerken van complexe overzichten.
- nemen van initiatieven tot verbetering van eigen werkzaamheden en te leveren output.
- volgen van nieuwe ontwikkelingen op het vakgebied en zonodig hierover adviseren aan het afdelingshoofd.
- inwinnen van inlichtingen en verstrekken van informatie.
- verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie.


Kandidaatomschrijving
- MBO werk- en denkniveau
- Kennis van en ervaring met het gebruik van het GWS systeem
- Ruime ervaring met de financiele administratie rondom de Participatiewet
- Interpersoonlijke sensitiviteit
- Aanpassingsvermogen
- Kwaliteitsgerichtheid
- Gevoel voor details



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde financiële MBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met de financiële administratie en afhandeling van de participatiewet én het minimabeleid én de bijzondere bijstand. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbare beschikbaarheid voor 24 uur per week vanaf 1 augustus 2016. Dit moet duidelijk blijken uit het CV.


Kennis
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar, met het GWS4All systeem.


Gevraagde documenten

aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving K.v.K. niet ouder 6 maanden (indien ZZP-er)



Gunningscriteria
Weging prijsdeel:25 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:38 %


Kennis
Op CV aantoonbaar een gevolgde cursus voor verdieping in de participatiewet.
Weging:13 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring op de financiële administratie binnen een gemeente:
-1 tot 2 jaar (8 %)

-3 tot 4 jaar (16 %)

-5 tot 6 jaar (24 %)

Weging:24 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht