Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2016-09-08 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 14-9-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €40 - €60 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar



Opdrachtomschrijving
 
 
De werkzaamheden
Als medewerker uitkeringsadministratie: 

-verwerk je inkomstenopgaven, wijzigingen en IB-signalen;

-zorg je voor het berekenen, invoeren  en betaalbaar stellen van uitkeringen;

-registreer je aangeleverde gegevens en controleer je deze op volledigheid;

-informeer en adviseer je klanten en onze klantmanagers over financiële zaken;

-voer je gegevens in in Civision Samenlevingszaken.

-Voer je de debiteurenadministratie uit (beheer openstaande vorderingen, bewaken debiteuren)

-Voer je de WMO-administratie uit

-Verwerk je de beslaglegging door derden in de administratie




Kandidaatomschrijving

De functie-eisen
Als medewerker uitkeringsadministratie beschik je over:

-minimaal MBO werk- en denkniveau;

-minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie;

-kennis van relevante wet- en regelgeving;

-kennis van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de PW, IOAW en WMO 2015;

-cijfermatig inzicht;

-vaardigheid in het registreren, muteren en controleren van financiële gegevens.

-Kennis van en ervaring met Civision Samenlevingszaken.
 

Competenties:

-goede communicatieve vaardigheden;

-nauwkeurig;

-stressbestendig;

-dienstverlenende en ondersteunende werkhouding;

-zelfstandig en in teamverband kunnen werken.

! Let op: ben je ZZP-er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband; je wordt niet als ZZP-er ingezet voor deze opdracht.


Toelichting op rooster
24- 36 uur per week. Kandidaten die 36 uur per week beschikbaar zijn heeft onze voorkeur. We staan echter ook open voor geschikte kandidaten die voor minder uren beschikbaar zijn.



Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar gemeentelijke werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Referentie vereist


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (maximaal 1 a4)


aanleveren na gunning

-VOG

-Polis beroeps-/bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien aanwezig en indien ZZP-er)

-Uittreksel KvK (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:10 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging:25 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de kennis/ervaring en gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Daarnaast zal ook een klik met de medewerkers in de organisatie een rol van betekenis spelen.

Weging:25 %


Kennis PW, IOAW en WMO 2015.
Op CV aantoonbare kennis van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de PW, IOAW en WMO 2015.
Weging:20 %


Meerjarige werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 4 jaar gemeentelijke werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie, opgedaan in de afgelopen 6 jaar.
Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht