Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-126
 
Opdracht
Senior salaris administrateur
 
Sluitingsdatum
2013-06-20 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Wat houdt de functie in?

De functionele aansturing van de salarisadministratie, het coachen van de medewerkers in de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden.

Het volgen en toepassen van ontwikkelingen binnen het vakgebied, specifiek verdere automatisering van de salarisadministratie.

Het plannen, coördineren en verdelen van de werkzaamheden binnen de salarisadministratie.

Het bijhouden van ontwikkelingen en wijzigingen in relevante wet- en regelgeving. Over de consequenties adviseer je de Teamleider.

Het opstellen en implementeren van processen, werkinstructies en checklisten salarisadministratie.

De aansluiting vanuit de salarisadministratie met de financiële administratie.

De financiële rapportages ten behoeve van de financiële afdelingen.

Het onderhouden van contacten met relevante externe instanties t.b.v. de salarisadministratie.

Het begeleiden van de interne controle en de oplevering van de benodigde informatie alsmede het, vanuit de interne controle aangedragen verbeteringen, adviseren van de teamleider over het doorvoeren van veranderende werkwijzen binnen de salarisadministratie.

Het inregelen van uitvoering van controles op alle periodiek verwerkte gegevens en de daarbij te hanteren regels, wetten en procedures.

Startdatum 8 juli 2013
Einddatum 31 december 2013
Min. uurtarief  
Max. uurtarief  
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 4 maanden

 

De planning

 

Datum publicatie 13 juni 2013
Sluiting vragen 18 juni 2013
Beantwoording vragen 19 juni 2013
Sluiting opdracht 20 juni 2013
Gesprekken 5 juli 2013
Terugkoppeling 8 juli 2013



Eisen

HBO werk- en denkniveau

Minimaal 10 jaar relevante werkervaring, waarvan 5 jaar in een coördinerende (senior) functie.

Minimaal 5 jaar aantoonbare kennis en ervaring met Beaufort/Gemal.

Ervaring met optimaliseren werkprocessen in vakgebied.



Gunningscriteria

 

Kennis van de sociale verzekeringen, fiscale wet- en regelgeving, pensioenberekeningen, arbeidsvoorwaardelijke toepassingen.

20%

Kennis en ervaring met het gebruik van HR gerelateerde geautomatiseerde systemen.

20%

Minimaal 5 jaar aantoonbare kennis en ervaring met functioneel beheer Beaufort/Gemal

30%

Je kunt knelpunten signaleren in huidige werkprocessen en de teamleider hierover tot oplossingen adviseren, werkprocessen beschrijven en implementeren.

30%

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht