Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000797
 
Opdracht
jurist grondzaken
 
Sluitingsdatum
2013-06-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 01-08-2013
Einddatum 31-12-2013
Uren per week 16
Uren per dag 8
Optie verlenging Aantal 3
Optie verlenging Maanden 6
 
 
Opdracht omschrijving

De afdeling Grond en Vastgoed, is per 1 oktober 2012 gevormd en is het centrale aanspreekpunt voor alle vastgoedvragen van de provincie. Deafdeling bestaat naast het afdelingshoofd uit 2 secties, een sectie die werkt aan de vastgoedtransacties in opdracht van de complexen projecten en een sectie die het beheer uitvoert van het overige vastgoed. Als jurist ben je vanuit inhoudelijke ervaring in staat de vertaalslag te maken van de opgaven van het team naar het regisseren van de juridische werkzaamheden. Je formuleert, in overleg met je juridische collega’s binnen SBOD, kaders en eisen ten behoeve van de te leveren juridische producten, opdat deze adequaat geleverd worden en de planning van het project behaald wordt. Hierbij kan gedacht worden aan kaders voor de nota  grondbeleid, het Grondprijzenbeleid, het Vastgoedbeleid en voor de Aankoopstrategieplannen, de Ontwikkelingsstrategie etc.

 

Je houdt je als Jurist Grondzaken bezig met:

- Formulering van juridische kaders voor en de toepassing van grondbeleidsinstrumenten binnen projecten (onteigening, pachtovereenkomsten, ingebruikgevingen) 
- Het adviseren op gebied van samenwerkingsconstructies en de daarbij behorende entiteiten
- Het adviseren van programma- en projectleiders welk juridisch product het meest toegesneden is op de geschetste situatie of problematiek 
- Het in de markt zetten van juridische producten en sturen van marktpartijenH
- et grotendeels in regie verzorgen van vastgoedtransacties in de brede zin van het woord 
- Het zijn van vraagbaak voor andere teams en je directe grondzakencollega’s


Functie-eisen:We zoeken een jurist die het in zich heeft om in een dynamische omgeving een bijdrage te leveren aan de professionele ontwikkeling van zowel de afdeling Grond en Vastgoed als de provincie als geheel.


Kandidaat omschrijving

Competenties

-Doelgericht handelen

-Netwerkvaardigheid

-Omgevingsbewustzijn

-Oordeelsvorming

-Organisatiesensitiviteit

-Vertrouwen opbouwen

-Visie

-Zakelijk

-Oplossingsgericht

 
 
Kwaliteit aangeleverd CV
CV volledig in het Nederlands (maximaal 3 pagina's)
Minimaal 1 referentie van een eerder relevant project/opdracht.
 
 
Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW)
Uurtarief Dit criterium is een eis
 
Inhoudelijke CV eisen
 
Werkervaring cv eis
Drie tot vijf jaar ervaring op gebied van vastgoedrecht, liefst bij een overheidsorganisatie
 
Opleiding cv eis
Afgeronde academische studie Nederlands recht
 
 
Inhoudelijke CV wensen
 
Opleiding
Aantoonbare afgeronde academische studie Nederlands recht Gewicht: 10 %
 
Werkervaring
Aantoonbaar drie tot vijf jaar ervaring met juridische vraagstukken op het gebied van gebiedsontwikkeling. Gewicht: 25 %
 
Specifieke kennis / Ervaring
Aantoonbare ervaring op het gebied van onteigening, en Wet voorkeursrecht gemeenten Gewicht: 25 %
 
ervaring
Aantoonbare ervaring met onderneming- en overeenkomstenrecht i.r.t. gebiedsontwikkelingen Gewicht: 25 %
Aantoonbare ervaring met het in de markt zetten van juridische producten en sturen van marktpartijen Gewicht: 15 %
 
 
 
Planning
Start publicatie 17-06-201300:00
Einddatum vragen 19-06-201317:00
Beantwoording vragen 20-06-201323:59
Sluiting publicatie 21-06-201312:00
Beoordeling offertes (vanaf) 24-06-201300:00
Verwachte terugkoppelingsdatum 01-07-201323:59

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht