Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-9-2016 |
Einddatum |
30-11-2016 |
Optie tot verlenging |
Ja, maximaal 2 x 12 weken uiterlijk tot en met 12-05-2017 |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Je bewaakt de kwaliteit van de informatievoorziening en bent alert op verbetermogelijkheden. Je stelt kosten/baten analyses op, controleert de uitgaven van onder andere de ICT diensten en evalueert resultaten. In je werk pas je waar mogelijk de Plan-Do-Check-Act (PDCA-)cyclus toe.
Functie-eisen
Werk- en denkniveau
? Hbo
Kennis en ervaring
? Je hebt kennis van functioneel beheer.
? Je hebt aantoonbare ervaring (indicatief 3-5 jaar) op het gebied van beheer van informatiesystemen.
? Je analyseert IV-vraagstukken vanuit verschillende disciplines / invalshoeken.
? Je hebt ervaring met ICT-applicaties in het relevante domein, met name Ultimo en Livelink.
? Je hebt goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden.
? Je vindt het leuk om voor problemen in de bedrijfsvoering samen met de klant oplossingen te bedenken.
? Je levert een enthousiaste bijdrage aan het team. Je hebt een flexibele instelling en zoekt naar alternatieven bij weerstand en/of onverwachte omstandigheden. Je bent stressbestendig.
Meest essentiële competenties
? Je bent RADIO-V: resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
? Klantgerichtheid
? Plannen en organiseren
? Samenwerken
|