Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
013286
 
Opdracht
Medewerker Aanvraag en Antwoord B, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-09-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
19-09-2016
31-12-2016
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

Het Klantcontactcentrum (KCC) is voor de teams Inkomen en Zorg op zoek naar twee medewerkers Aanvraag en Antwoord B (medewerkers inkomen en zorg) voor een periode tot en met 31 december 2016.



Algemene informatie

De opgave voor de gemeente is om in een dynamische omgeving steeds weer afwegingen te maken tussen individuele en collectieve belangen. Ontwikkelingen zoals de omgevingswet en Andere Overheid bevorderen dat. Dit vraagt een gemeente die streeft naar een hoge tevredenheid. Dat bewerkstelligt ze door in verbinding te staan met de samenleving en het gebruik van gezond verstand.

De bejegening door Leeuwader medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn. Daardoor verlopen contacten tussen inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers , partners en medewerkers van de gemeente Leeuwarden soepel. Ze doet wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving.

Alle klantvragen (van burgers, instellingen en bedrijven) komen binnen bij het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente Leeuwarden.

Er zijn 3 teams Inkomen en Zorg bij het Klantcontactcentrum. Deze teams zijn o.a. verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen (Participatiewet) en het uitkeringsonderhoud van ongeveer 6000 klanten. Vanaf 01-10-2016 zijn de teams Inkomen en Zorg ook verantwoordelijk voor de beschikkingstaak van de WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning).



Functieomschrijving

Als Medewerker Aanvraag en Antwoord B (medewerker inkomen en zorg) ben je belast met de afhandeling van aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand (Participatiewet). Daarnaast ben je belast met het onderhoud van uitkeringen en het (telefonisch) beantwoorden van vragen over inkomensvoorzieningen. De maximum reistijd woon werkverkeer is 1 uur (enkele reis).



Functie-eisen

-Je hebt HBO werk- en denkniveau;

-Je hebt minimaal een 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente;

-Je hebt een dienstverlenende instelling;

-Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen;

-Je hebt allround kennis en ervaring op het gebied van de inkomen, Participatiewet en voorliggende voorzieningen;

-Je hebt ervaring met GWS, PKO, SUWINET, GBA en Schulinck.


Competenties

Klantgericht handelen, omgaan met weerstand/agressie, handelen onder druk, nauwkeurig handelen, flexibele instelling, initiatieven nemen en communiceren.


Tarief
Maximaal: € 48,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Je beschikt over Hbo werk- en denkniveau
 
Je hebt recente werkervaring in een soortgelijke functie
 
Je hebt aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van de inkomen, Participatiewet en voorliggende voorzieningen



Inhoudelijke CV wensen
40 % Je hebt een relevante afgeronde Hbo-opleiding
40 % Je hebt minimaal een 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie opgedaan bij een gemeente
20 % Je hebt ervaring met GWS, PKO, SUWINET, GBA en Schulinck


Planning
01-09-2016 00:00
02-09-2016 23:59
05-09-2016 23:59
08-09-2016 23:59
09-09-2016 00:00
23-09-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht