Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ100156
 
Opdracht
Medewerker ServiceDesk
 
Sluitingsdatum
2016-09-06 15:30
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 3-10-2016
Einddatum 1-3-2017
Optie tot verlenging Ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders
Aanvraagreden opmerkingen Startdatum eerder indien mogelijk.

 

 

Voor het  team ICT zoeken wij een medewerker ServiceDesk voor 36 uur per week voor de duur van 5 maanden* (met optie tot verlenging) 
 
- Wil jij het medewerkers makkelijker maken hun werk te doen;
- Wil je getuige zijn van invoering van Het Nieuwe Werken;
- Ben je klantgericht én
- heb je affiniteit met ICT?
Dan kun je bij ons aan de slag als ServiceDesk medewerker.
 
 
 
Domein Informatievoorziening in het kort
Het domein Informatievoorziening bestaat uit de teams Informatiebeleid, Documentaire Informatievoorziening, Gegevensbeheer en ICT. In het team ICT werken 14 mensen, onder wie 4 servicedeskmedewerkers.
Het domein speelt een cruciale rol bij de transitie van een traditionele organisatie in een netwerkorganisatie die werkt tussen en met haar inwoners. Actuele thema’s hierbij zijn onder meer verdergaande e-dienstverlening, digitaal zaakgericht werken en de implementatie van Het Nieuwe Werken.
Naast de gemeenten Woerden en Oudewater, werkt het team ICT ook nog voor de gemeenschappelijke regeling Ferm Werk. Ongeveer 600 medewerkers worden door het team technisch ondersteund.
 
Je taken
Als medewerker van de ServiceDesk ben je verantwoordelijk voor de 1e lijns ondersteuning van de medewerkers en de bestuurders. Dit bestaat onder meer uit het:
•aannemen en verwerken van meldingen
•monitoren van de voortgang van meldingen
•te woord staan van klanten; aan de balie, telefonisch en via het digitale meldingssysteem
•verbanden leggen tussen storingen
•monitoren van verschillende systemen
•installeren van en uitleg geven over verschillende devices (Chromebooks, iPads, mobiele telefoons).
•plaatsen en onderhouden van thin clients en pc’s
•onderzoek doen naar storingen
•onderzoek doen naar oplossingen voor nieuwe uitdagingen
•Meedraaien in projecten.
Jouw kwaliteiten
Je bent klantgericht. Je wilt weten wat de klant beweegt, en dat niet alleen op het moment dat hij een melding doet. Je zet je in voor een snelle behandeling van de melding en bent duidelijk over de oplossing voor het probleem.
Je bent flexibel met werktijden en bereid om incidenteel buiten kantooruren te werken. En natuurlijk ben je zelfstandig, heb je een proactieve houding en toon je graag initiatief.
 
Verder:
•Heb je minimaal 3 jaar relevante ervaring als ICT medewerker bij een Helpdesk
•Heb je ervaring met TOPDesk
•Heb je algemene kennis van IT-systemen, servers, netwerken en softwarepakketten en kennis van Windows, Android en iOS
•Ben je communicatief vaardig
•Heb je minimaal een MBO opleiding ICT of vergelijkbaar afgerond op niveau 4.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht