Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
013260
 
Opdracht
Medewerker Adviescommissie Bezwaarschriften, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-09-15 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
03-10-2016
31-12-2016
36

Aantal verlengingen 2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

De afdeling PO&O draagt bij aan een gezond werkklimaat, waarin flexibiliteit, vertrouwen en verantwoordelijkheid voorop staan. Dit doen we zowel beheers- als beleidsmatig en van operationeel tot strategisch niveau. De afdeling PO&O bestaat uit 3 teams. Het team Advies, het team Beleid & Projecten en het team Ondersteuning en Bezwaren. Het team Ondersteuning en Bezwaren bestaat uit de drie kamers van de adviescommissie bezwaarschriften, te weten de algemene kamer, de kamer voor personeelsaangelegenheden en de sociale zekerheidskamer.

Functie-omschrijving

De inhoud van deze brede functie spitst zich toe op bestuurlijke aangelegenheden namelijk:

-Het administratief afhandelen van bezwaarschriften;

-Je woont de hoorzitting bij van de Adviescommissie bezwaarschriften en werkt het verslag van de hoorzitting uit;

-Je verzorgt de intake, toetst en beoordeelt ontvankelijkheid van bezwaarschriften aan de hand van wet- en regelgeving;

-Initieert, stuurt en draagt zorg voor de tijdige administratieve afhandeling van de bezwaarschriften;

-Redigeert in overleg met de secretaris besluiten op bezwaar naar aanleiding van de uitgebrachte adviezen van de adviescommissie bezwaarschriften;

 

Functie-eisen

-Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;

-Je hebt affiniteit met bestuurlijke aangelegenheden;

-Je hebt enkele jaren aantoonbare, relevante ervaring met bestuurlijke processen;

-Je hebt enkele jaren aantoonbare ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking w.o. Octopus;

-Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

-Je hebt het vermogen om goed in teamverband te kunnen werken;

-Je hebt een klantvriendelijke- en dienstverlenende instelling;

-Je kunt goed zelfstandig werken;

-Je hebt kennis van en ervaring met de procedures van bezwaar en beroep.


Tarief
Minimaal: € 25,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen

 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
HBO werk- en denkniveau
 
Je hebt kennis van en ervaring met de procedures van bezwaar en beroep
 
Je hebt aantoonbare, relevante ervaring met bestuurlijke processen


Inhoudelijke CV wensen
30 % Je beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding (bv. HBO rechten)
50 % Je hebt minimaal twee jaar kennis van en ervaring met de procedures van bezwaar en beroep
20 % Je hebt minimaal drie jaar aantoonbare ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking w.o. Octopus.


Planning
01-09-2016 00:00
02-09-2016 23:59
05-09-2016 23:59
15-09-2016 23:59
16-09-2016 00:00
Verwachte terugkoppeling 30-09-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht