Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Adviseur Vastgoed voor 24 tot 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-09-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Facilitair
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-10-2016
Voltooiing opdracht: 3-7-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar



Opdrachtomschrijving
 
De gemeente staat midden in de stad en regio en werkt samen met burgers, ondernemers en organisaties aan een mooie stad waarin er voor iedereen een plek is en waarin mensen op een fijne manier kunnen wonen, werken en verblijven. De gemeente is een prettige en uitdagende werkgever en geeft binnen de dynamiek van veranderingen veel ruimte en verantwoordelijkheid aan haar medewerkers.

Binnen de afdeling Vastgoed van de eenheid Ontwikkeling wordt op strategisch niveau gewerkt aan de evenwichtige ontwikkeling van de stad. De afdeling Vastgoed is de afdeling welke zich bezig houdt met vastgoedontwikkelingen. De afdeling bestaat uit de teams: Planeconomie, Uitgifte en Verwerving, Vastgoedmanagement en Juridische zaken.
 

Het team
Het team Vastgoedmanagement binnen de afdeling Vastgoed bestaat uit 5 personen (ongeveer 4 fte). Vastgoedmanagement draagt zorg voor een gedegen beheer en exploitatie van de verschillende gemeentelijke vastgoedeigendommen/opstallen en gebouwen (± 375). Vraag naar en aanbod van de gebouwen dienen in dit kader continu en optimaal op elkaar te worden afgestemd. Tevens moet de kwaliteit van de gebouwen worden geborgd en dienen functionele en financiële prestaties te worden gemonitord en geoptimaliseerd. Mede door de centralisatie van het gemeentelijk vastgoed bij de afdeling Vastgoed is er sprake van een vergaande professionalisering binnen het team.
 
Wat doe je?
De werkzaamheden bestaan uit het operationeel en tactisch beheer van de portefeuille.
De kernactiviteiten binnen de opdracht zijn:
 
- het zorgdragen voor de verhuur van gebouwen, daaronder wordt mede begrepen het vaststellen van huurprijzen, het zorgdragen voor de verhuur van de gebouwen, daaronder wordt mede begrepen het voeren van onderhandelingen en onderhouden van contacten met (kandidaat) huurders en de daarbij behorende contractvorming en administratieve werkzaamheden
- het onderhouden van de interne contacten over het te verrichten onderhoud en aanpassingen/renovaties aan de gebouwen.
- het verrichten van  allerhande (advies)werkzaamheden (mede ter ondersteuning van de teamleden).
- het participeren als vastgoed-deskundige in overleggen. Dit kunnen zowel projectgroepen als interne overleggen bij Vastgoed of elders in en buiten de organisatie betreffen.

Kandidaatomschrijving

Wie ben je?
Je bent een Vastgoeddeskundige met een HBO werk- en denkniveau. Aantoonbare recente relevante werkervaring op het gebied van vastgoedmanagement c.q. vastgoedbeheer bij een gemeente en behaalde vastgoedopleidingen zoals bijvoorbeeld makelaardij of vastgoedrekenen zijn daarbij een pre.
Je hebt een aanpakkersmentaliteit en bent oplossingsgericht waarbij je bereid bent om in opdracht en in samenspraak met je collega’s zelfstandig, met gevoel voor prioriteiten, werkzaamheden te verrichten. Je werkt graag met mensen en hebt ervaring met onderhandelingen, waarbij je gevoel hebt voor bestuurlijke en commerciële verhoudingen. Je communiceert, zowel mondeling als schriftelijk, helder en duidelijk. Je bent goed in organiseren en bewaakt de uitgezette activiteiten nauwkeurig. Daarbij ben je representatief en presenteer je jezelf op overtuigende wijze.  


Toelichting op rooster
3 á 4 dagen per week


Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, als Adviseur op het gebied van vastgoedmanagement en/ of vastgoedbeheer.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO Opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-VOG

-Inschrijving KvK (indien ZZP-er)

-Polis beroeps-/bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er en indien aanwezig)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging:25 %



Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving en tevens beoordeeld op de presentatie en persoonlijkheid.
Weging:25 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring als Adviseur op het gebied van vastgoedmanagement en/ of vastgoedbeheer binnen een gemeente.

1 t/m 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (15 %)

4 jaar of meer werkervaring , opgedaan in de afgelopen 7 jaar (30 %)

Weging:30 %
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht