Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Juridisch medewerker handhaving, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-09-14 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-10-2016
Voltooiing opdracht: 1-1-2018
Optie verlenging: 3 x 6 maanden
Prijsstelling: €60 - €72 per uur
Vakgebied: Juridisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar

 

Kandidaatomschrijving

Onze eisen
• Een opleiding op WO-niveau en gedegen kennis van het bestuurs- en handhavingsrecht.
• Ruime ervaring op het gebied van bestuurlijke handhaving en het voeren van
bezwaarsch riften proced u res.
• werkervaring binnen een gemeentelijke/politieke organisatie
• Een goed gevoel voor verhoudingen, waardoor je kunt opereren in een krachtenveld van
belangen.
• Een goed ontwikkeld vermogen om te kunnen onderhandelen, vanwege het steeds meer
inzetten van het middel pré-mediation. Hiervoor is het vanzelfsprekend belangrijk dat je over
goede communicatieve vaardigheden beschikt.
• Een flexibele en creatieve houding, waarbij het werken naar een oplossing centraal staat.

! Let op: ben je ZZP-er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband; je wordt niet als ZZP-er ingezet voor deze opdracht. ZZP-ers moeten op voorhand door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen tevens (tarief) afspraken op voorhand gemaakt te hebben. 



Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als juridisch medewerker handhaving binnen een gemeente.
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-Model-overeenkomst / VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Uittreksel KvK (indien ZZP-er)

-VOG

-Polis beroeps-/bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.

Weging:25 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %


WO opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde WO opleiding.
Weging:10 %


Kennis van bestuurs- en handhavingsrecht
Op CV aantoonbare kennis van bestuurs- en handhavingsrecht.
Weging:10 %


Werkervaring bezwaarschriftenprocedures
Op CV aantoonbare werkervaring met het voeren van bezwaarschriftenprocedures.
Weging:10 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring als juridisch medewerker handhaving binnen een gemeente.

3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar (5 %)

5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (10 %)
Weging:10 %

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht