Wegens drukte zoeken we tijdelijk extra ondersteuning op de afdeling KCC.
Wat doet het KCC?
Als medewerker Frontoffice Burgerzaken maak je deel uit van het Klant Contact Centrum (KCC). Het KCC is het eerste aanspreekpunt voor de klanten van de gemeente.
Wie zoeken wij?
Als medewerker Frontoffice Burgerzaken behandel je de aanvraag van o.a. persoonsdocumenten, uittreksels en verklaringen, verzorg je de informatievoorziening, verzamel en muteer je persoonsgegevens in de Basisregistratie Personen, handel je verhuizingen en eenvoudige producten met betrekking tot de burgerlijke stand af. Daarnaast voer je eventuele bijkomende werkzaamheden voor het cluster Burgerzaken uit. Op maandag werkt het team tijdens de avondopenstelling tot 19.30 uur en op zaterdag zijn we ook geopend van 8:30 uur – 12:00 uur.
Kandidaatomschrijving
Competenties
-Klantvriendelijk
-Representatief
-Flexibel
-Goed met Word en Outlook
-Ervaring met burgerzaken applicatie Key2Burgerzaken (Centric)
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar, tenminste 12 maanden werkervaring als Medewerker Frontoffice Burgerzaken.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met de Burgerzaken applicatie Key2Burgerzaken.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Kopie ID-bewijs (indien ZZP'er)
-Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
Gunningscriteria
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving.
Weging:25 %
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde basis opleiding burgerzaken (AABZ / BOBZ). Dit moet duidelijk uit het CV blijken
Weging:55 %