Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
UT342
 
Opdracht
Medewerker Zelfstandigen
 
Sluitingsdatum
2013-06-28 15:30
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

 

 

Organisatie   Publicatiedatum 25-06-2013
Dienstverband 36 uur per week Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau HBO Verloopdatum 28-06-2013 15:30
Aanvang z.s.m.  
Duur 3 maanden (met optie tot verlenging)

 

 

 

Opdracht
Jij begeleidt zowel startende als gevestigde ondernemers in het kader van het Besluit bijstandverlening zelfstandigen (Bbz). Je bent verantwoordelijk voor het toekennen en beheren van uitkeringen in het kader van Bbz en IOAZ. Je geeft je klant richting en signaleert kansen, maar ook houd je rekening met beperkingen. Samen met twee collega’s vorm je bij de afdeling Klantbeheer het team Zelfstandigen. Naast het contact met je collega’s van Klantbeheer en Arbeidsintegratie, heb je ook regelmatig contact met externe partijen, zoals het Instituut Midden en Kleinbedrijf en Ondernemersplaza.

 

Organisatie

Je gaat werken bij de Hoofdafdeling Sociale Zekerheid van de gemeente Sociale Zekerheid heeft verschillende afdelingen met elk een eigen expertise. Jouw ruim dertig collega klantmanagers van de afdeling Klantbeheer hebben uiteenlopende achtergronden en zijn verdeeld over vier teams. Klantgerichtheid en openheid zijn leidend voor de wijze waarop wij ons werk uitvoeren. Je werkgebied is voortdurend in beweging, bijvoorbeeld door veranderingen in de regelgeving en schommelingen in de conjunctuur.

 

Wat is je achtergrond?
Je hebt een hbo-diploma (bijvoorbeeld HEAO), boekhoudkundige kennis en bent op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving zoals WWB, Bbz 2004 en Ioaz. Je voelt je prettig in een zelfstandige functie waaraan je zelf veel invulling kunt geven. Je verantwoordelijkheidsgevoel en organisatietalent helpen je daarbij. Bovendien ben je een teamspeler en beschik je over goede gespreksvaardigheden. We zoeken nadrukkelijk naar een professional met talent en ervaring in een soortgelijke functie.

 

Gunningscriteria (weging)
- Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (30%)
- Boekhoudkundige kennis, kennis van relevante sociale wetgeving (Wwb/regeling Bbz 2004/Ioaz) (25%)
- Minimaal 3 jaar ervaring in de Bbz van de laatste vijf jaar (35%)
- 36 uur per week beschikbaar (10%)

 

Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeden kandidaten aan de genoemde criteria voldoet.

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
Klantgericht handelen, resultaatgericht handelen, samenwerken, stressbestendig, plannen en organiseren, helder communiceren, stevig in je schoenen staan alsmede een groot mate van zelfstandigheid. Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 

Functieschaal

Deze functie is ingeschaald in schaal 9.

 

Benodigd aantal professionals
Wij zijn op zoek naar één medewerker zelfstandigen.

 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 3 juli of vrijdag 5 juli. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2013 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht