Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2012-151
 
Opdracht: Medewerker salarissen
 
Sluitingsdatum: 2012-12-14 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Overijssel
 
Beschrijving:

TAAKOMSCHRIJVING

 

FUNCTIEDOEL

 

 

Het adequaat uitvoeren van het werkproces salarisverwerking en het zorgdragen voor een juiste gegevensverwerking en verwerking van afdrachten

TAKEN

 

 

1. Zorg voor een goed en tijdig uitbetaald salaris

berekenen en verwerken mutaties salarisconsequenties, gegevens met financiële gevolgen

vervullen van de vraagbaakfunctie

2. Een goed in het salaris tot uitdrukking laten komen van de financiële arbeidsvoorwaardenregelingen

controleren van de verwerking
leveren van maatwerk bij wijzigingen op de normale routine

3. Hoogwaardige uitvoering en verantwoording wettelijke afdrachten en gegevensvoorziening

signaleren van op vakgebied relevante ontwikkelingen, professionalisering

signaleren van op vakgebied relevante ontwikkelingen, mede innoveren van processen en meedenken in oplossingen

4. Advisering over optimale uitvoering financiële arbeidsvoorwaarden

adviseren over verbeteringen in producten en implementeren

adviseren over arbeidsvoorwaardenregelingen, pensioenen, belastinggevolgen, bestuurlijke vergoedingen in samenspraak met coördinator processen

 

 

 

 

 


 

1. Opleidingseisen

  • MBO- werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde financieel-administratieve opleiding en relevante vervolgopleidingen (bijvoorbeeld op PSA en belastingwetgeving)

2. Ervaringseisen

  • inzicht in en kennis van procedures en systemen van de gemeentelijke organisatie
  • ruime ervaring op het taakveld salarisverwerking

3. Persoonlijkheidseisen

  • samenwerken
  • klantgerichtheid
  • initiatief
  • plannen en organiseren
  • probleemanalyse
  • mondelinge communicatie
  • voortgangsbewaking
  • aanpassingsvermogen

 

BASIS INFORMATIE OPDRACHT


Startdatum 1 januari 2013

Einddatum 1 november 2013

Max. uurtarief € 65,00

Uren per week10

Uren per dag8

Optie tot verlenging 2 keer, 3 maanden

 

De opdrachtomschrijving

De functie betreft minimaal 10 en maximaal 18 uur.

Taken
1.Zorg voor een goed en tijdig uitbetaald salaris
berekenen en verwerken mutaties
vervullen van vraagbaakfunctie

2.Goed in salaris tot uitdrukking laten komen van de financiele arbeidsvoorwaarden
controleren van de verwerking
leveren maatwerk bij wijzigingen op normale routine

3.Hoogwaardige uitvoering en verantwoording wettelijke afdrachten en gegevensvoorziening
Advisering over optimale uitvoering financiele arbeidsvoorwaarden
over verbeteringen producten
over arbeidsvoorwaarden regelingen, pensioenen, belastinggevolgen, bestuurlijke vergoedingen in samenspraak met coördinator processen.


De kandidaatomschrijving

- Samenwerken
- Klantgerichtheid
- Plannen en organiseren
- Probleemanalyse
- Voortgangsbewaking
- Aanpassingsvermogen


De planning

 

Datum publicatie 4 december 2012
Sluiting vragen 12 december 2012
Beantwoording vragen 13 december 2012
Sluiting opdracht 14 december 2012
Gesprekken 20 december 2012
Terugkoppeling 28 december 2012


Uitnodiging

Beste aanbieder,

Wij zijn op zoek naar een Medewerker salarissen.

Hierbij nodigen wij u uit een offerte uit te brengen. Het betreft een offerteaanvraag voor 10 - 18 uur per week vanaf 1 januari 2013. De opdracht wordt uitgevoerd in Deventer.

De procedure

De aanbestedingsprocedure van deze offerteaanvraag voor de opdracht Medewerker salarissen verloopt volledig digitaal via www.deventerhuurtin.nl.

U heeft zich aangemeld voor deelname aan onze marktplaats. U kunt offreren door middel van het invullen van de vragenlijst en het gewenste tarief.

Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van de beste kwaliteit. De CV's van de top 5 worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.

De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 12 december 2012 om 16:00. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 14 december 2012 om 16:00.

Vragenstellen

Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 12 december 2012 om 16:00.

Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 13 december 2012.

 

Eisen

  • Via CV aantoonbaar afgerond Praktijkdiploma Loonadministratie
  • Via CV aantoonbare ervaring met Centric PIMS en LPS

Gunningscriteria

 

Via CV aantoonbaar minimaal afgeronde MBO opleiding

15%

Via CV aantoonbaar afgeronde opleiding PIMS/LPS

20%

Op CV aantoonbare kennis van gemeentelijke cao en rechtspositie

35%

Op CV aantoonbare kennis van Excel, Word, Outlook

5%

Op CV aantoonbare werkervaring van tenminste 1 jaar bij een vergelijkbare gemeente (>800 mw.)

25%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden