TAAKOMSCHRIJVING
FUNCTIEDOEL
|
|
|
Het adequaat uitvoeren van het werkproces salarisverwerking en het zorgdragen voor een juiste gegevensverwerking en verwerking van afdrachten
|
TAKEN
|
|
|
1. Zorg voor een goed en tijdig uitbetaald salaris
berekenen en verwerken mutaties salarisconsequenties, gegevens met financiële gevolgen
vervullen van de vraagbaakfunctie
2. Een goed in het salaris tot uitdrukking laten komen van de financiële arbeidsvoorwaardenregelingen
controleren van de verwerking
leveren van maatwerk bij wijzigingen op de normale routine
3. Hoogwaardige uitvoering en verantwoording wettelijke afdrachten en gegevensvoorziening
signaleren van op vakgebied relevante ontwikkelingen, professionalisering
signaleren van op vakgebied relevante ontwikkelingen, mede innoveren van processen en meedenken in oplossingen
4. Advisering over optimale uitvoering financiële arbeidsvoorwaarden
adviseren over verbeteringen in producten en implementeren
adviseren over arbeidsvoorwaardenregelingen, pensioenen, belastinggevolgen, bestuurlijke vergoedingen in samenspraak met coördinator processen
|
|
|
|
|
1. Opleidingseisen
-
MBO- werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde financieel-administratieve opleiding en relevante vervolgopleidingen (bijvoorbeeld op PSA en belastingwetgeving)
|
2. Ervaringseisen
-
inzicht in en kennis van procedures en systemen van de gemeentelijke organisatie
-
ruime ervaring op het taakveld salarisverwerking
|
3. Persoonlijkheidseisen
-
samenwerken
-
klantgerichtheid
-
initiatief
-
plannen en organiseren
-
probleemanalyse
-
mondelinge communicatie
-
voortgangsbewaking
-
aanpassingsvermogen
|
BASIS INFORMATIE OPDRACHT
Startdatum 1 januari 2013
Einddatum 1 november 2013
Max. uurtarief € 65,00
Uren per week10
Uren per dag8
Optie tot verlenging 2 keer, 3 maanden
De opdrachtomschrijving
De functie betreft minimaal 10 en maximaal 18 uur.
Taken
1.Zorg voor een goed en tijdig uitbetaald salaris
berekenen en verwerken mutaties
vervullen van vraagbaakfunctie
2.Goed in salaris tot uitdrukking laten komen van de financiele arbeidsvoorwaarden
controleren van de verwerking
leveren maatwerk bij wijzigingen op normale routine
3.Hoogwaardige uitvoering en verantwoording wettelijke afdrachten en gegevensvoorziening
Advisering over optimale uitvoering financiele arbeidsvoorwaarden
over verbeteringen producten
over arbeidsvoorwaarden regelingen, pensioenen, belastinggevolgen, bestuurlijke vergoedingen in samenspraak met coördinator processen.
De kandidaatomschrijving
- Samenwerken
- Klantgerichtheid
- Plannen en organiseren
- Probleemanalyse
- Voortgangsbewaking
- Aanpassingsvermogen
De planning
Datum publicatie |
4 december 2012 |
Sluiting vragen |
12 december 2012 |
Beantwoording vragen |
13 december 2012 |
Sluiting opdracht |
14 december 2012 |
Gesprekken |
20 december 2012 |
Terugkoppeling |
28 december 2012 |
Uitnodiging
Beste aanbieder,
Wij zijn op zoek naar een Medewerker salarissen.
Hierbij nodigen wij u uit een offerte uit te brengen. Het betreft een offerteaanvraag voor 10 - 18 uur per week vanaf 1 januari 2013. De opdracht wordt uitgevoerd in Deventer.
De procedure
De aanbestedingsprocedure van deze offerteaanvraag voor de opdracht Medewerker salarissen verloopt volledig digitaal via www.deventerhuurtin.nl.
U heeft zich aangemeld voor deelname aan onze marktplaats. U kunt offreren door middel van het invullen van de vragenlijst en het gewenste tarief.
Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van de beste kwaliteit. De CV's van de top 5 worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.
De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 12 december 2012 om 16:00. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 14 december 2012 om 16:00.
Vragenstellen
Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 12 december 2012 om 16:00.
Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 13 december 2012.
Eisen
-
Via CV aantoonbaar afgerond Praktijkdiploma Loonadministratie
-
Via CV aantoonbare ervaring met Centric PIMS en LPS
Gunningscriteria
Via CV aantoonbaar minimaal afgeronde MBO opleiding
|
15% |
Via CV aantoonbaar afgeronde opleiding PIMS/LPS
|
20% |
Op CV aantoonbare kennis van gemeentelijke cao en rechtspositie
|
35% |
Op CV aantoonbare kennis van Excel, Word, Outlook
|
5% |
Op CV aantoonbare werkervaring van tenminste 1 jaar bij een vergelijkbare gemeente (>800 mw.)
|
25% |
|