Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1096
 
Opdracht: Administratief medewerker voor iWmo berichtenverkeer en bulkfacturering
 
Sluitingsdatum: 2017-03-24 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1096

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

24-03-2017 09:00

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar administratief medewerker voor iWmo berichtenverkeer en bulkfacturering. Het profiel:

Ervaring en kennis van het iWmo berichtenverkeer
Kennis hebben van de Wmo producten (begeleiding individueel, dagbesteding, persoonlijke verzorging, huishoudelijke hulp, hulpmiddelen, woonvoorzieningen etc.)
Kennis en ervaring hebben van de applicatie Suite4sociaal domein module Suite4Zorg van Centric.
Ontwikkelingen met betrekking tot het iWmo berichtenverkeer kunnen monitoren, de organisatie hierover informeren en eventuele wijzigingen implementeren.
Kunnen uploaden en downloaden van alle berichten van en naar het gegevens knooppunt en inlezen in de Suite4Zorg (inclusief proefverwerking van de 303 berichten om de facturen te kunnen beoordelen)
Facturen kunnen beoordelen, eventueel correcties doorvoeren in de Suite4zorg
Opvallende zaken met betrekking tot het berichtenverkeer signaleren en communiceren naar de contractmanagers.
Zorgvuldig kunnen werken en probleemoplossend kunnen denken. Dit is nodig om fouten te kunnen opsporen waardoor bestanden deels niet matchen.
Basisvaardigheden Excel (dus bestanden kunnen matchen, verschillen eruit kunnen halen, sorteren etc.). Vervuiling en fouten kunnen signaleren.
Basisvaardigheden Cognos.
Communicatieve vaardigheden (vragen stellen aan Wmo-consulenten en / of leveranciers/dienstverleners.)
HBO denkniveau


Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 48,00


Gunningscriteria (weging)
2. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)
3. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker (30%)
4. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van de Wmo (15%)
5. Aantoonbare ervaring met en kennis van Suite4Zorg (10%)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
accuratesse
communicatie vaardigheden
basisvaardigheden Excel
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden