Aanvraagnummer
|
1233
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
tot 31 december 2017
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
19-06-2017 09:00
|
Opdracht
Je werkt samen met werkgevers en intermediairs met als doel om bijstandsklanten aan betaald werk te helpen en vacatures bij werkgevers te helpen vervullen. Je treedt op als ambassadeur van het Werkgeversservicepunt bij bedrijven en instellingen, onderhoudt relaties en verleent service en nazorg. Je signaleert en analyseert marktontwikkelingen in het werkgebied van het Werkgeversservicepunt en adviseert over het benutten van de kansen om de uitstroom van bijstandsklanten te vergroten. Je creëert baanopeningen bij werkgevers die aansluiten bij de profielen van kandidaten en draagt zorg voor een succesvolle match. Je zet kansen in de branche om naar een opleidingsvraag bij het leerwerkbedrijf.
Knock-out criterium
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
Gunningscriteria (weging)
2. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (25 punten)
3. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar aantoonbaar in de rol van accountmanager met de directe werkgeversbenadering en met concrete bemiddeling van uitkeringsgerechtigden naar werk (30 punten)
4. In het bezit van een rijbewijs en een eigen auto voor het verrichten van de werkzaamheden (15 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met WBS/Sonar (10 punten)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Als voldaan wordt aan de knock-out criteria worden de kandidaten gerangschikt op basis van het uurtarief. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de criteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt
getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het terrein van de Sociale wetgeving/Participatiewet en kunt deze in praktijk toepassen;
Je hebt een commerciële instelling en je beschikt over uitstekende communicatieve
vaardigheden en netwerkcapaciteiten;
Je bent daarnaast in staat om gestructureerd en planmatig te werken. Ook ben je klant- en
oplossingsgericht. Je hebt een pro actieve en ondernemende houding;
Je hebt aantoonbare ervaring met bemiddeling van werkzoekenden;
Je bent proactief , ondernemend, zelfstandig werkend, direct inzetbaar, je bent flexibel en bereid ook s avonds te werken;
Je bent fraudealert, flexibel, creatief, doortastend, stressbestendig en resultaatgericht;
Je bent een teamplayer, waarbij hostmanship zeer belangrijk is.
|