Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 017536
 
Opdracht: Klus onderdeel beleid, 24 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-06-28 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Communicatie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Friesland
 
Beschrijving:
17-07-2017
17-10-2017
24
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
 
 
 

1. Herstelplan uitvoering Algemene schoonmaakvoorziening: wo uitvoeren plan van aanpak reparatie van (eigen) bijdragen cliënten.


De werkzaamheden bestaan uit:

-Vormgeven aan de politiek/bestuurlijke advisering;

-Inrichten van en monitoring op van het implementatieplan tav de communicatie met cliënten;

-Afstemmen over en monitoring van de administratieve en ondersteunende processen ism de sector Strategie en bedrijfsvoering en het Klant Contact Centrum;

-Participeren in project – en/of werkgroepen.

 

2. Herindeling per 1 januari 2018

-Werkzaamheden op het terrein van de Wet maatschappelijke ondersteuning in relatie tot de beleidsharmonisatie;

-Inhoudelijke bijdragen leveren aan het door vertalen van beleid naar de verschillende groepen cliënten nu nog woonachtig in de gemeenten Leeuwarderadeel en Littenseradiel;

-Het opstellen en uitvoeren van een plan van aanpak hiervoor in samenwerking met de beleidsmedewerker Wmo;

-Participeren in project-  en/ of werkgroepen;   

-Troubleshooter in voorkomende situaties.

 

3. Inhoudelijke bijdragen leveren aan het plan van aanpak ‘Maatregelen tekorten binnen het sociaal domein’

-Uitwerken en/of bijdragen leveren aan bezuinigingsplannen voor bijvoorbeeld dagbesteding, huishoudelijke hulp, hulpmiddelen, vervoer, toegang jeugdzorg GI’s, Pgb’s;

-Inhoudelijke bijdragen leveren aan het uitlijnen van processen rond SVB, CAK, SWT, KCC, bedrijfsvoering en beleid;

-Inhoudelijke bijdragen leveren aan het ontwikkelen van transformatie en substitutie;

-Inhoudelijke bijdragen leveren aan de implementatie van de inkoop lokaal en regionaal.

 

-Brede maatschappelijke visie, gevoed vanuit de integraliteit van jeugd, participatie en wmo (sociaal domein);

-Je hebt aantoonbare werkervaring van 3 tot 5 jaar binnen het sociaal domein;

-Je bent een generalist met strategisch denkniveau, een goede en snelle schrijver in het gebruik van toegankelijke en eenvoudige taal;

-Je hebt oog voor verbinding van beleid en uitvoering èn de verbinding tussen inhoud, processen en financiën;

-Overtuigingskracht, proactief, netwerker en integraal werker;

-Resultaatgericht en geen 9 – 5 mentaliteit.


Tarief
Minimaal: € 50,00
Maximaal: € 70,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

HBO werk- en denkniveau
 
Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie


Inhoudelijke CV wensen
50 % Een afgeronde HBO opleiding
50 % Minimaal 3 jaar tot 5 jaar ervaring binnen het sociaal domein


Planning
19-06-2017 00:00
20-06-2017 23:59
21-06-2017 23:59
28-06-2017 23:59
29-06-2017 00:00
14-07-2017 23:59
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden