Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-9-2017 |
Einddatum |
31-8-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja, 2 maal 12 maanden t/m uiterlijk 31 augustus 2020 |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Aanvraag reden opmerkingen |
Voor deze opdracht kunnen zowel gedetacheerden als ZZP'ers aangeboden worden. |
Nr Eis
1 De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde Bachelor of HBO-opleiding op het gebied van bedrijfskunde en/of facilitair management, vastgoed- en/of objectbeheer in alle facetten (bedrijfskundig en technisch), óf aantoonbaar hbo-niveau op basis van minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleidingen moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen of het diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
2 De aangeboden kandidaat beschikt over ten minste drie jaar werkervaring bij een overheidsorganisatie, waarbij tenminste sprake is van:
? Bekendheid met inkoop- en aanbestedingsprocessen;
? Ervaring met het zich snel eigen maken /analyseren van (interne) bedrijfsprocessen en om kunnen gaan met veranderingen en werken onder tijdsdruk;
? Ervaring met het leiden van vergaderingen en (project)teams;
? Ervaring met het werken in een politiek gevoelige omgeving.
Toelichting: Deze kennis en ervaring dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van het aantal jaren waarin de kennis is opgedaan en bij welke opdrachtgever, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
3 De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar relevante werkervaring op operationeel/uitvoerend niveau op het gebied van objectmanagement. Deze werkervaring dient in de afgelopen 5 jaar te zijn opgedaan.
4 Het maximum uurtarief voor deze opdracht is € 79,- all in.
|